Väntar på lite pryttlar till bygget så jag passar på att hjälpa polar´n med hans Chevelle -70
dämpat litegranna då... Hollywood matta från www.autohifi.se så klart!
även taket har fått sin en bit matta
golvet
Maskinen som ska i cheven
Lådan... kommer husera 2st mds fr10 i den
gjort mallar i papp.. Kommer fyllas upp med fogskum oxå!
Jaha de var de som hänt idag! Hoppas på paket i morgon så jag får lite gjort på -56an oxå,men finns ju annat att sysselsätta sig med oxå! kommentarer bra som dåliga uppskattas...
jo har lit men glömde fota när det var helt klart, men vi har gömt allt under orginal galler så syns inget i bilen förutom logga på galler, i bagaget syns stegen i fönster, ska försöka lägga in nån bild på min avändare för visst har man np galleri förutom bilarna.
började lägga upp lite bilder på facebook sidan, bar aena framdörren nu,, ska upp med lite mer bilder senare, men glömde fota när det var klart dock ska vi nog byta bakvagn åt han så ska fota mer då.
va ett tag sen det va nån uppdate nu! Sommaren har kommit och tyvärr dragit igen... Blev inget vidare stereobygge i denna innan sommaren,men nu väntar bistrare tider och garaget kommer gå varmt. Så i vinter kommer bilen att få en betydligt värre stereo annlåggning... Den som lever får se
va ett tag sen det va nån uppdate nu! Sommaren har kommit och tyvärr dragit igen... Blev inget vidare stereobygge i denna innan sommaren,men nu väntar bistrare tider och garaget kommer gå varmt. Så i vinter kommer bilen att få en betydligt värre stereo annlåggning... Den som lever får se
ahh du har rätt low and slow and not so loud
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension