Hej har en kabel som går från mittkonsolen under askkoppen. där under sitter det 3 kontakter som har kablar som går ut lite överallt? den till höger ska det inte sitta någon i den i mitten har jag inkopplad men den till vänster en stor svart kontakt går ut med kablar som är slutar med kontakter som har två kontakt uttag det är typ två stycken kontakter som massa piggar ska gå in i. NU TILL MIN FRÅGA, vart ska den kopplas in ?????????
Srs lampan lyser, har gjort allt för att släcka den så hittade jag denna kablen nu och vet inte vart den ska in någonstans
Ahha men då för att vara lite sådär, men tror inte det är den kabeln som är anledingen till att din SRS inte funkar tyvärr... För har väldigt svårt o tro att kablarna för SRS går där förbi.
det är det ända jag kan tänka mig just nu, bytte kontaktrulle igår, så ska jag in och försöka släcka den för tredje gången idag, släcker den sig inte då så vet jag inte vilket ben jag ska stå på
det är det ända jag kan tänka mig just nu, bytte kontaktrulle igår, så ska jag in och försöka släcka den för tredje gången idag, släcker den sig inte då så vet jag inte vilket ben jag ska stå på
Okej, ja har du kollat felkoder? Brukar visa om var på ca felet ligger, dvs höger eller vänster sida etc?
Annars ja tyvärr står du dåligt med det, men har varit i exakt samma sits förra året ^^
när jag besiktade min 540 lös airbaglampan, men bes brydde sig inte om det..? fick även ombes på bla handbroms och avgasvärden, men de brydde sig inte om lampan även vid efterkontrollerna.
när jag besiktade min 540 lös airbaglampan, men bes brydde sig inte om det..? fick även ombes på bla handbroms och avgasvärden, men de brydde sig inte om lampan även vid efterkontrollerna.