Crew personalen frågade om jag hade bokat och jag va med på listan och vips så åkte avspärrningen upp....
Svårare kan det ju inte ha varit...
Jag behövde inte ens säga nått. åkte den vägen och tänkte igentligen parkera vid kompisarna som åkte vidare medans man fick böter då reser dom bandet och vinkar in mig så ja var väll lika bra då var föranmäld iallafall så koll tycker jag dom verkade ha
Tydligen inte ändå eftersom min polare inte kom in? Som var föranmäld? Har man en sån lista så ska man ha koll på den. Så enkelt är det.
jo det var ju lite skumt isåfall, men mycket bilar & mycket folk som har koll på olika saker så det är väll tyvärr lätt hänt. eller så tyckte dom väll att han skulle ut i burn rutan & använda bilen lite
Japp det va en nice träff förutom att folk inte kan slänga sitt skräp där det hör hemma alltså i papperskorgar.. Anser det va värt att åka 82 mil för att se på massa fina bilar och få träffa massa trevliga människor
Tack för en riktigt najs träff. Kul att man fick stå på finbils parkeringen och föra lite oväsen Blev lite bilder i alla fall. Sen finns det fler bilder här från föregående träffar http://www.facebook.com/WoodMansFoto
Japp det va en nice träff förutom att folk inte kan slänga sitt skräp där det hör hemma alltså i papperskorgar.. Anser det va värt att åka 82 mil för att se på massa fina bilar och få träffa massa trevliga människor
Vart finns alla bilder och filmer? Vore kul och se när man kör i lekrutan, jag kör den gröna 740in med mattsvart huv. Mycket rolig träff och alla applåder uppskattas kika gärna in min bil på min sida. Over and out
Får tacka för detta år ser fram emot nästa år. Får se när jag lägger upp bilderna dem är tagna från mobilen men synd att vissa bilder blir inte bra i mörkret. Kom lite försent hehe.
klart värt att åka långt vi hade 44 mil ner till västrås.