16 september 2012
Trådstartare
Fan, sorry för seg update. Hade helt glömt bort att jag även hade postat en tråd här.
Som jag beskrev hur vi kom ifrån varandra stämde ganska bra. Killen som hade börjat "bråka" eller vad man ska säga tyckte att hon lika gärna kunde klä av sig för honom eftersom att hon ändå hade gjort det på scenen, jadadada, ni vet hur det funkar. Kilalr är dumma i huvudet tyvärr. Sedan hade hon blivit ovän med sina kompisar så hon hade begett sig till deras husvagn för att sova istället.
Hon var yngre än vad jag trodde och inte på långa vägar tvåbarnsmorsa (som någon trodde). Hon var heller inte alls speciellt onykter utan hon hamnade på scenen pg.a ett vad, och är i vanliga fall inte alls den typen av tjej. Vilket jag, efter att ha pratat med henne en del, anser verkar stämma. Och hon var lika vacker som jag kom ihåg henne, och ni som såg bilderna måste förstå att dom inte alls gjorde henne rättvisa!
Hon har pojkvän nu, men hade det inte när vi träffades. Jävla oflyt. Men all glädje åt honom och jag hoppas att dom har det bra tillsammans! Men jag har iaf fått kontakt med en skön tjej vilket var målet från början.
Så vad har vi lärt oss av detta då? Jo, ge inte upp vad folk än säger! Ibland går det helt enkelt vägen!