2596
Sök

Audi A4 med dött batteri o trasig låskista Höger!!

5 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Hur 17 kommer man in i en Audi A4 med heldött battri o trasig låskista på höger sida? Det finns ett nycklhål på den j-la bilen o det är på höger sida o det funkar inte just nu!!!
Bilen står på uppfarten hemma o jag är rätt nära att knacka rutan nu... Det kostar en förmögenhet att få en ny...
Hjälp!!!!

Administratör
2 980 Inlägg
24 mars 2007
Fixa upp huven o sätt ström på den då? alternativet är att lyfta bilen ta bort mårdskyddet under o sätt strömmen på startmotorn och jorda i karossen "om det bara är ström det hänger på"......

En kopp av den svarta såsen...

5 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Hur "fixar" man upp huven?!? Bilen står på infarten med lutning!! så jag har svårt att lyfta upp bilen... Fan så frustrerande...

Reparatör
630 Inlägg
24 mars 2007
Ecila skrev:
Hur 17 kommer man in i en Audi A4 med heldött battri o trasig låskista på höger sida? Det finns ett nycklhål på den j-la bilen o det är på höger sida o det funkar inte just nu!!!
Bilen står på uppfarten hemma o jag är rätt nära att knacka rutan nu... Det kostar en förmögenhet att få en ny...
Hjälp!!!!

knacka en ruta behöver inte bli dyrt alls . Kolla först med en skrot nära dig va dom har för rutor till din bil i lager . Har dom höger bakdörr för 200-500 som det brukar kosta e det ju bara att krossa / byta ruta / städa ... Byta låskista .. kanske finns på skroten med ??

Annars får du döda grillen i fram och öppna huven . Kanske ett billigare alternativ än rutan .

5 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Låskistan kom med posten igår... Så den har jag. Pest eller kolera.. Mindre städning om jag sabbar grillen.... Men faaannn... Suck..

Merca-lastbils mekaniker och leg. vw-nörd..
857 Inlägg
24 mars 2007
om du har själva delen som man stoppar nyckeln i ny så är det väl bara bryta upp låset med en mejsel.

5 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
Har kommit in i bilen nu... Metallgalje..... Man har kanske en ny karriär på G? hihi
phu...

Tack för tipsen!!!

Sök