Hallå, har besiktning på min BMW som börjar närma sig nu och jag undrar hur reglerna för toning av bakrutan ser ut? Har nämligen plastidipat bakrutan tidigare under våren så man varken ser in eller ut (100%?"). Är det något jag kommer få nedslag på eller går den igenom med det?
Dom bakre rutorna får du mer eller mindre tona hur du vill, det är vindrutan och dom två främre sidorutorna som du inte får tona alls. Får jag fråga varför du tonade rutan med just plastidip?
Har planer till nästa sommar att köra plastidip över hela bilen och då kanske bakrutan skulle "flyta ihop" med resten av bilen på något snyggt sätt, vi får se till sommaren hur det kommer se ut, blir det skräp är det ju bara att ta bort som var en av anledningarna varför jag körde bakrutan i plastidip
Har planer till nästa sommar att köra plastidip över hela bilen och då kanske bakrutan skulle "flyta ihop" med resten av bilen på något snyggt sätt, vi får se till sommaren hur det kommer se ut, blir det skräp är det ju bara att ta bort som var en av anledningarna varför jag körde bakrutan i plastidip
Det jag kommer att tänka på är det tredje bromsljuset som du kan få problem med om det inte syns alls..? Jfr "byggbilar" utan bakrutor, helt ok! Så du kan vara lugn, bortsett från bromsljuset då.
Det jag kommer att tänka på är det tredje bromsljuset som du kan få problem med om det inte syns alls..? Jfr "byggbilar" utan bakrutor, helt ok! Så du kan vara lugn, bortsett från bromsljuset då.
Bromsljuset lyser igenom, inte mycket men det synns för bilen bakom om man bromsar, även i dagsljus. Är det lugnt då?