3882
Sök

våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
27 mars 2007
UseDubbelTurbo skrev:
"våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!"

Döda dom då....

Jävla tjat om att döda och hata hit och dit. Vilken idiot som helst kan häva ur sig dom där tomma raderna, allt som krävs är en enkel oneliner och ett bittert sinnelag. Är det någon som tänker överhuvudtaget?

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2007
som sagt ge henne stöd och mycket kärlek så hon kan få förtroende osv osv håller med många om att pedofiler och våldtäktsmen borde dö men det händer inte av sig självt och inte heller om att vräka ur sig om att man ska döda dom osv osv här på nätet bästa sättet är ju att kastrea såna på kemisk väg det tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

TSQ
27 mars 2007
Någon som har hört om man kan reklamera kondomer? Köpte ett parti när jag var i Vietnam under 70 talet och en sprack igår.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 mars 2007
pUs skrev:
UseDubbelTurbo skrev:
"våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!"

Döda dom då....

Jävla tjat om att döda och hata hit och dit. Vilken idiot som helst kan häva ur sig dom där tomma raderna, allt som krävs är en enkel oneliner och ett bittert sinnelag. Är det någon som tänker överhuvudtaget?

Det är inget fel i att döda sånna människor iaf i mitt tankesätt.. men men mitt tanke sätt är väl omoget jag tycker snubben tråd namn "våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!" är lika moget de... finns bara ett svar på "våldtektsmen och pedofiler ska inte finas!!!!!!!!!!!!" döda dom.

Bmw osv..

volvoraggare
4 776 Inlägg
27 mars 2007
at döda dom löser inga problem det kommer ju bara skapa mera i slutändan

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

9 108 Inlägg
27 mars 2007
TSQ skrev:
lägg en stöt på henne, men ta inte i förmycket då du vet att hon kan försvara sig själv... var bara lite på..

TSQ skrev:
Någon som har hört om man kan reklamera kondomer? Köpte ett parti när jag var i Vietnam under 70 talet och en sprack igår.

Är det meningen att du ska vara rolig? Förstår inte riktigt.

Administratör
11 955 Inlägg
27 mars 2007
§8 Uppmaning till brott
Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök