2664
Sök

beslutsångest av bas..

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
29 mars 2007
Kicker L7 15" spelar extremt djup bas.. Du ångrar dig inte om du skulle köpa en sådan tongue

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

91 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
bennyktm89 skrev:
okey....   Men nu är de så att de finns en Kicker CVR10, alltså en 10"... Jag läste på en tråd att de förekommer att tillverkarna konstruerar en magnet osv till en ex 8" och använder samma magnet osv till de de störe basar i samma serie. Problemet är att magneten osv inte orkar driva konen..  Kan de vara så här när det gäller den här Kicker serien?

okey.... Men är de ingen som kan svara på den här frågan?

592 Inlägg
29 mars 2007
bennyktm89 skrev:
bennyktm89 skrev:
okey....   Men nu är de så att de finns en Kicker CVR10, alltså en 10"... Jag läste på en tråd att de förekommer att tillverkarna konstruerar en magnet osv till en ex 8" och använder samma magnet osv till de de störe basar i samma serie. Problemet är att magneten osv inte orkar driva konen..  Kan de vara så här när det gäller den här Kicker serien?

Hehe, du ska inte oroa dej så mycket över sånt här tongue

2much.fi
Accessories for your DSLR

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
29 mars 2007
Köp Kenwoodbasarna!! Grymt fint ljud för bra pengar! Jag köpte 2st och är jävligt nöjd med mina! Men du måste verkligen köpa eller bygga rätt låda till dom. Jag använde dom först i en hemmabyggd sluten låda men de lät inge bra. Köpte en basreflex låda på MDS och de blev grym skillnad! Så satsa på denna basen med rätt låda!

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

91 Inlägg
29 mars 2007
Trådstartare
Slaktarin skrev:
bennyktm89 skrev:
bennyktm89 skrev:

Säker?     Jag är ny inom bilsterio världen.. Men jag spelar Guitar och har ganska så spetsigt öra om man säger så.. Vill värkligen att allt ska bli bra
Senast redigerat av bennyktm89 (29 mars 2007)

592 Inlägg
29 mars 2007
bennyktm89 skrev:
Slaktarin skrev:
bennyktm89 skrev:

Säker?     Jag är ny inom bilsterio världen.. Men jag spelar Guitar och har ganska så spetsigt öra om man säger så.. Vill värkligen att allt ska bli bra

Då hoppas jag att du satsar på ett ordentligt framsystem också, och kopplar det till ett slutsteg.
För det är framsystemet som är A och O om du vill ha bra ljud i bilen, basen är mindre viktig.

2much.fi
Accessories for your DSLR

91 Inlägg
31 mars 2007
Trådstartare
okey...   

Nästan alla har rekomenderat kicker vi de här laget.. Kanns lite som att ni går på enbart märket och inte självaste modelerna..  De är inte någon som har lust att granska lite djupare och dela med sig om sin åsikter?

MvH Benny

volvoraggare
4 776 Inlägg
31 mars 2007
jag skulle satsa på mutant eller sony explode eller gå egna vägar  kolla på www.steelway.se

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök