Tjenare har fått värska kicken att försöka komma iväg på någon större Stance/ Vag träff med mig golf år 2013. Men hittar ingen relativt nära Sverige. Känner att jag inte har så stor lust att åka för långt ifall något händer med bilen etc. Men söker träffar i typ Polen, Tyskland, Nederländerna. Vet inte om det finns någon/några större sådana träffar i typ Norge eller Danmark.
Tjenare har fått värska kicken att försöka komma iväg på någon större Stance/ Vag träff med mig golf år 2013. Men hittar ingen relativt nära Sverige. Känner att jag inte har så stor lust att åka för långt ifall något händer med bilen etc. Men söker träffar i typ Polen, Tyskland, Nederländerna. Vet inte om det finns någon/några större sådana träffar i typ Norge eller Danmark.
Men kom med förslag Mvh
Vi från stance sweden är sugen på Wörthersee och MIVW nästa säsong. Du får rulla med oss ner
Men kom med förslag Mvh
Vi från Tyskstukare är sugen på Wörthersee och MIVW nästa säsong. Du får rulla med oss ner
Åh fan man känner sej ju lagom sugen! men då blire å renovera motorn lite med packningar å kamrem fan så ho håller hela vägen ner! Vet dock inte om jag platsar in med er grabbar som har stil på bilarna
Jag är GRYMT sugen på Wörthersee träffen när jag pimpat min ride
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!