3208
Sök

Köpråd: stark, snabb, billig i drift!

4 261 Inlägg
24 januari 2013
Gabrielle skrev:
Tack alla för era svar!

Uppskattar som sagt er kunskap och läser vad ni skriver smile
Överlag känns det som många utav er faktiskt kan rekommendera en BMW. Jag läste även artikeln och Honda stod som nummer 1 av dem bästa då, och jag har även haft ögonen på en del modeller från Honda.

Som ni alla vet är det inte bara viktigt med en bil som går bra utan även att den är vacker haha, och jag är faktiskt lite nyfiken på att en del har rekommenderat en Skoda Octavia. Vet inte alls mycket om Skoda om jag ska vara ärlig men majoriteten av de gamla kvinnorna (läs kärringarna) på mitt jobb kör just den modellen och personligen tycker jag även att modellen är skitful. Kanske är dumt att borsta bort en bil pga det men det väljer jag nog att göra ändå.

Audi skulle jag aldrig tänka på att köpa, såvida det inte är en sprillans ny för som någon nämde här så krävs ett klippkort till verkstaden. Något jag känner igen allt för väl, min syster kör nämligen en audi och det enda den bilen gör är att stå still för den fungerar ta mig fan aldrig. Dum som hon är har hon nu ägt 2 stycken av liknande modeller och den första är skrotad och den andra dröjer de väl inte länge innan även den är det. Audi som sagt skulle jag kunna tänka mig om jag hade levt ganska ekonomiskt oberoende och då kunnat införskaffa en ny men aldrig annars.

Men som sagt, har lyssnat på er alla och jag kommer väga över om det antingen blir en BMW eller Honda. Lutar nog mest åt en BMW men när tiden kommer så får man väl se vad man får mest för smile

tycker faktiskt också att skoda är skitfula bilar..
jag själv kollar också faktiskt efter honda nu för tiden, synd att det inte finns så många i stockholm,,inga alls för tillfället..honda civic med vti alltså.

så kör på bmw , en med fet motor, du blir inte besviken

Sök