pumpen är somsagt "underdimensionerad" för ett laddtryck runt 1 bar. ett vanligt problem är tvärtom att värme utvecklingen blir för låg vilket medför att avgastempen blir lägre som leder till senare laddtryck. men tror inte t3/t4 agregat ska ha de problemet
Men de blir ju bli bättre värme i grenröret om man lindar de så kommer nog linda de om ja lix ska göra eget grenrör.
så egentligen ger de inget att sätta en turbopump utan de är till att byta element om man ska köra mer ladd?
med orginal pump kan du plocka ut mellan uppskattningsvis 170hk räcker inte de är de till å bygga om pumpen sen ångrar jag att jag inte lindat in mitt grenrör går ju göra i efterhand men orken finns inte nu iaf spridarna går att shimsa om lagomt öppningstryck är ca 170-180 bar orginal ligger dom på 115 och 145 på turbomaskiner
Tänkte göra en bra trådväckning här, hur myckte jobb är det att stoppa t.ex. en om 603 / om 606 i en w123 eller kompact? Grundligt förklarat för en inte allt för kunnig men villig aty lära sig