3739
Sök

Vad är detta för ratt?? (Audi)

36 Inlägg
2 april 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/64/63100/63100-a1b4116089aeb46891dc71a71447e98a.jpg

Hej, jag söker någon som vet vad detta är för Audiratt?! Den sitter i en Audi 100 avant -93 som jag har ståendes.

Vet att detta inte är originalratten (som är trist) Jag gillar denna men jag vill ju veta vilken modell den tillhör eller om det är någon gammal typ av sportratt smile

853 Inlägg
3 april 2013
Det är en Audi S-Ratt. Tror det finns både 4 och 3 ekrade. smile

Avstängd
10 388 Inlägg
3 april 2013
Mnjaäe... det är inte sportratten med "S" iaf smile

MEN, det är en "optionratt". Precis som du påpekat är det inte originalratten, eller "standardratten" ska vi kanske säga. Satt som standard på vissa årsmodellers 2.8:or och fanns även med som del i något utrustningspaket, föreslags "sportpaketet"

Sportratten, eller S4-ratten om vi så vill, är 3-ekrad smile
Senast redigerat av it_mutt (3 april 2013)

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Voodoo
1 444 Inlägg
3 april 2013
Denna ratt finns i äkta läder och en typ kopia i skumm  .. har denna med läder i ava ten och den har suttit från fabrik. Medans i sedanen montera jag en sån i efterhand när jag köpte den

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Avstängd
10 388 Inlägg
3 april 2013
Stripz skrev:
Denna ratt finns i äkta läder och en typ kopia i skumm  .. har denna med läder i ava ten och den har suttit från fabrik. Medans i sedanen montera jag en sån i efterhand när jag köpte den

Yes, även så den "salufördes". "4-ekrad ratt med läderklädd rattkrans" eller liknande, av Audi i optionslistan

Voodoo
1 444 Inlägg
3 april 2013
it_mutt skrev:
Stripz skrev:

Yes, även så den "salufördes". "4-ekrad ratt med läderklädd rattkrans" eller liknande, av Audi i optionslistan

orkar inte kolla art nr på den men ska försöka hitta på ekta om denna nu vart jag lite nyfiken smile för denna ratt är  superskön mot  dom andra fula org rattarna  och mitt läder har börjat bli slitet så måste försöka hitta mig en i bättre skick smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum

Avstängd
10 388 Inlägg
3 april 2013
Kolla tyska ebay, såg ett "par" där för inte allt för längesen, för inte ALLT för galna priser iaf.

Testa "Audi 100 lenkrad" eller "c4 lenkrad"

Avstängd
10 388 Inlägg
3 april 2013
3-ekrade sportratten= 893419091P

4-ekrade "sportpaketsratten"= 8A0419091A

Sök