då börjar vi med att göra en liten update,
Min käraste bil som jag aldrig kommer att göra av med
den köpte jag sommaren 2005 då var den en orginal GL och under åren som gått har det hänt en hel del,
cabben köptes hösten 2010 och på den har jag bytt huv, baklucka och framruta på anså länge men ska byta topp packning på den inom nån vecka så den blir bes innan snön kommer och sjöarna fryser då jag tänkt ta den en dag på sjön
740in köptes våren 2011 efter att jag tröttnade på min gammla 244a (mongen) och jag är 3:e ägaren på den och har tänkt försöka hålla skicket på den samtidigt som jag inte är rädd för att andvända den vilket görs på det mörka halvåret både på sjö isen och på skogsvägar, just nu sitter det bara extraktor och 2,5" avgas utan kat på den men ska på med 531 topp och H kam innan vintern är det tänkt
855an köptes våren 2012 för att ha som familjebil nu när vi fick barn, hade tänkt att bara köpa en ren orginal bil och bara ha att köra med men tänkte efter och kom fram till som min sambo sa "du kan lika bra köpa en bil som är lite fixad för annars kommer du bara lägga tid och pengar på det" så som den lydiga man man är så gjorde man det och får lite mer tid med familjen istället för att ligga i garaget varje dag, men det kommer ändå hända saker och ting med den
det var iaf en liten sammafattning och mer updates med bilder kommer