3484
Sök

Felaktiga samt missade anmärkningar på besiktning!

7 394 Inlägg
25 april 2013
Kollan skrev:
Dohgon skrev:
fick den ju till besiktningen för att se vad som var dags att ordna med, har inte haft bilen i ägo värst länge så var för att få ett papper på vad som är brått med att ordna, kommer gå igenom bilen själv mer genomgående själv och ha den kvar i garaget ett bra tag smile
och vem har sagt att jag varit ute och kört bilen på vägarna?

Jaha, körde du bilen på släp till besiktningen? Så bra!

haha säkerligen inte wink även om jag faktiskt gör det ibland,, då jag inte vill regga in dem innnan bes,, = dyrt smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
25 april 2013
granadadr skrev:
Kollan skrev:
Dohgon skrev:
fick den ju till besiktningen för att se vad som var dags att ordna med, har inte haft bilen i ägo värst länge så var för att få ett papper på vad som är brått med att ordna, kommer gå igenom bilen själv mer genomgående själv och ha den kvar i garaget ett bra tag smile
och vem har sagt att jag varit ute och kört bilen på vägarna?

haha säkerligen inte wink även om jag faktiskt gör det ibland,, då jag inte vill regga in dem innnan bes,, = dyrt smile

Det e bara trafikförsäkring som behövs för bes smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

7 394 Inlägg
25 april 2013
TooS skrev:
granadadr skrev:
Kollan skrev:

inte om de ska framföras på allmän väg wink då måste ju en bil vara inreggad wink
plus det är ju billigare å enklare att bara lasta på den å åka smile

Hjultomte
1 500 Inlägg
25 april 2013
granadadr skrev:
TooS skrev:
granadadr skrev:

inte om de ska framföras på allmän väg wink då måste ju en bil vara inreggad wink
plus det är ju billigare å enklare att bara lasta på den å åka smile

Nepps.

Kan jag besikta ett avställt fordon?
Det går bra att besikta ett avställt fordon. Du får endast använda fordonet för att köra kortast lämpliga väg till eller från besiktning när det är avställt. Fordonet måste vara trafikförsäkrat och det får inte finnas några obetalda fordonsskatter.
http://www.bilprovningen.se/bp/main.nsf … B1002B7D96
Längst ner

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Sök