2598
Sök

Filmen "En tur i en falsk polisbil"!

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
28 april 2013
Trådstartare
Jag vet inte om denna länk har varit uppe förut.

http://www.youtube.com/watch?feature=pl … pErF6myznw

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

456 Inlägg
28 april 2013
skönaste killarna .. tummen upp !!!!!

Lastmaskinförare/produktions arbetare
296 Inlägg
28 april 2013
Jag skulle ju garanterat tröttnat på att bli stoppad hela tiden , sen om man ska se det som lagligt eller inte är ju redan uppklarat , lagligt!

Men hur orkar alla bry sig angående detta polisbils bygge?

Det blir som det blir!

Team Breehäng
1 623 Inlägg
28 april 2013

R1 3 &#12484;
&#9492;&#9532;&#9508;
2 4

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
28 april 2013
Trådstartare
-Bazz3r- skrev:
Är väll denhär? http://www.garaget.org/video/135690 smile

Det är ju samma länk som jag la upp, har inte sett den förut.

/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (28 april 2013)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Jävel
2 018 Inlägg
28 april 2013
Ja, har man inte problem så skaffar man sig wink Ganska roligt att titta på faktiskt smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

1 515 Inlägg
28 april 2013
Hahahaha, så ägda poliser om och om och om igen! Klockrent! lol lol lol

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

10 Inlägg
28 april 2013
Toppenfilm faktiskt smile
Men svårt att säga bu eller bä om den falska polisbilen...
Bra dokumentär iaf, åtminstone undertecknad visste inte att det är lagligt!...

Evildan
28 april 2013
Såg annonsen på blocket, förstår att polismyndigheten vill att den plockas bort när bilen utannonseras i rubriken som "Polisbil"
Hur var det nu igen? Är det en polisbil eller inte? Om ägaren istället provar med att skriva något i stil med Polisbilskopia? Stylad som en Polisbil, men inte att det är en Polisbil, då bryts det ju faktiskt mot lagen.

Var bilen felparkerad eller inte när ägaren fick parkeringsböter? Är den felparkerad så är det brukligt att parkeringsböter skrivs.

Tips för andra som är sugna på att åka runt i kopior av statens gamla vagnar som inte ger er så mkt bekymmer som en vit/blå S70:
Köp en Opel Kadett caravan och måla den knallgul och åk runt och lek postbil eller en Granada HGV som målas orange och lek televerket, bägge statliga fordon wink

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
28 april 2013
Haha satan så avskydd man kan vara av poliser big_smile

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

1 863 Inlägg
29 april 2013
Hur orkar man åka omkring i en sån bil för att bli stoppad hela tiden? Så roligt kan det inte vara, oavsett om man har lagen på sin sida.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

633 Inlägg
29 april 2013
vad kostar den ? haha grym bil

Olika
907 Inlägg
29 april 2013
Suck...
Förståndet kommer med åldern får man hoppas...

Mvh
Fredrik

450 Inlägg
29 april 2013
tycker personligen de är tröttsamt och omoget. inte alls så roligt som folk verkar tror. slösar på detta landets ordningsmakts tid! har ingen sympati för fjollorna.

111 Inlägg
29 april 2013
Det är ordningsmakten som slösar sin egen tid. Inte "fjollorna"

Refined
1 770 Inlägg
29 april 2013
Henrik-N skrev:
tycker personligen de är tröttsamt och omoget. inte alls så roligt som folk verkar tror. slösar på detta landets ordningsmakts tid! har ingen sympati för fjollorna.

Hade polisen kunnat sitt yrke fullt ut så hade de inte behövt slösa på sin egen tid, då det faktiskt ÄR en laglig bil för allmän väg och således finns INGET behov utav att stoppa den.

Jag respekterar att alla poliser inte kan exakt alla lagar och paragrafer, det är ju fruktansvärt många.
Men något som INTE är acceptabelt är när kunskapen inte finns så tar tydligen väldigt många poliser (enligt filmen) egna initiativ om vad de TROR är olagligt.
Senast redigerat av Zwudda (29 april 2013)

265 Inlägg
29 april 2013
Jag tycker det är fjantigt att åka omkring och låtsas vara polis på vägarna, men det är ju bara jag.

Trucker
2 710 Inlägg
29 april 2013
Har all världens respekt för polisen och deras jobb, men vissa kunde ju bara inte sköta sitt jobb, enligt filmen!!

INTE rätt att kalla folk för dum i huvudet, oavsett!!
Han som snällt faktiskt berättade att Jacob kan bli utsatt för olika skit av folk som inte gillar polisen.. Bra sagt! Och inte fan tog han tag i med några svordomar och elakheter. Även tjejerna i Gbg var trevliga!

Sen tycker jag det är konstig att bilen faktiskt är laglig hmm

Fart missbrukare

Ubåtsingenjör
7 315 Inlägg
29 april 2013
att de sätter handfängsel på han i jönköping är bara sjukt, och när han frågar varför så får han inget svar ... riktiga idioter som bör förlora jobbet omedelbart !

ganska kul att många hittar på grejjer för att sätta dit de, men går ju inte så bra när man kan bevisa motsatsen med film tongue

Sök