s60T5 med ett chip å avgas så rullar du förbi 300 hästar utan problem. pigga å pålitliga bilar. å de finns potential för mer effekt om lusten finns senare i framtiden. billiga å försäkra å drar inte extremt mycket.
Hur rolig är en 540 automat då? Visst hittar du en manuell så är det inte dåligt men det är ju ingen bra acceleerationsbil. Och trim till den kostar skjortan.. Roligare med turbobil, när turbon väl kickar in så går den lös på båda hjulen och känns som en orgasm hahah
skit skoj med en automat.. behöver inte trimma eller vänta på turbo, bara stämpla gasen och du har din orgasm
Jobbigt att bygga egen turbo för en okunnig och vet inte va jag ska leta efter i övrigt... Kanske en Audi s3?
förstår inte.. ska du bygga en egen turbo ? lika bra med en stabil sugis, inte lika mycket som kan strula
skit skoj med en automat.. behöver inte trimma eller vänta på turbo, bara stämpla gasen och du har din orgasm
Jobbigt att bygga egen turbo för en okunnig och vet inte va jag ska leta efter i övrigt... Kanske en Audi s3?
förstår inte.. ska du bygga en egen turbo ? lika bra med en stabil sugis, inte lika mycket som kan strula
Bli inte svårt chockade nu kära forumskamrater, detta är ett lätträknat tillfälle, jag håller med CHEEVA till fullo i denna fråga
Det som inte finns kan heller inte krångla, en turbo är inte sällan upphov till problem eller extra kostnader.
En sådan MB som jag tidigare föreslog E430 W210 vilket budgeten räcker gott och väl till är en relativt snabb bil med erkänt hög byggkvalite och strålande komfort, dock -viss- rostbenägenhet.