Jag tänkte att det var dags att skiva lite åtminstonde vad jag har gjort
jag har börjat på mitt stora projekt nu och det är väldigt mycket rost kan jag lova!
jag hade inte skärmkanter kvar så jag kapade bort dem efterssom jag ändå kommer att ha skärmbräddare på senare.
här tog jag punktblästern för att få bort den rost jag inte kapade bort. Gick bra , tips är att inte ha något med fukt på efter för då kan jag lova att det rostar på den ny blästrade ytan.
Efter jag var klar med utslipning osv så la jag på ett rejääääält lager med Epoxy grund! Det ska inte rosta än på ett tag kan jag lova.
prövade passformen på skärmana och tyckte att bilen ser ut som ett sklett haha sjuuukt.
sen efterssom jag inte kunde hålla fingrarna i styr så började jag slipa på huven då jag behöver lite insperation! det var inte så mycket bilder på vad jag gjorde med huvet efterssom min telefon dog den dagen. Men jag grundade huven och klossade och klossade på hopp om att den skulle bli rak... det vart lite bajs på 2 ställen FUUCK.
såhära ser min lilla clownbil ut när jag rullar fram nu seddu. eller ja inga skärmar så den får stå och vila upp sig ett tag. Grillen och huven är målad och det vart as najs kan jag lova den glittrar exakt så som jag ville att den skulle göra
ville pröva stötfångaren hur mycket den skulle täcka ner på skärmarna och kunde inte hålla mig för skraff hur ful den vart haha!! helt otroligt jävla fult
Målade även min lilla audi vinge som ska på senare. Obs den sitter konstigt efterssom den gamla ankstjärten till vinge är under fortfarande.
har nu grundat skärmarna efter att epoxygrunden torkade vilket tar en jävla vecka. Värt det ialla fall! NAJS BAJS har börjat slipat stötfångaren också men jaja! PÅ fredag kanske jag ska och hämta nya dörrar till lilla grisen!!
NAAAJS BAJS ! Flera bilder kommer senare ! Ska ta lite bilder när jag målar bilen senare men som sagt det kommer senare
HA SÅ KUUL ! BAAAJS KUL