Blocket! En begagnad värsting för 7000kr och du har världsmästarprylar :-)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Angående julas svetsar, slangpaketen har en tendens att förfalla ganska snabbt. Läckande gas i handtaget odyl. Bytt mitt paket två gånger varför det valt att läcka låter jag vara osagt men grymt irriterande.. Jag hade tagit en titt på blocket
Om du ska ha en bra svets som ska hålla i många år är nog inte Jula rätt affär att kolla i. Kemppi, Esab, sen svetsarna som är gröna, fått hjärnsläpp..
En TIG är ju riktigt bra att ha, men antar att det är ganska mycket du ska svetsa? Då är det ju MIG som gäller.
Om du ska ha en bra svets som ska hålla i många år är nog inte Jula rätt affär att kolla i. Kemppi, Esab, sen svetsarna som är gröna, fått hjärnsläpp..
En TIG är ju riktigt bra att ha, men antar att det är ganska mycket du ska svetsa? Då är det ju MIG som gäller.
så du menar att esab svetsarna som jula säljer är sämre än andra esab svetsar?
så du menar att esab svetsarna som jula säljer är sämre än andra esab svetsar?