dom är rätt okej att meka med!
vissa saker får man dock inte glömma.
drivaxlarna hoppar isär otroligt lätt så håll ihop dom ordenkligt när dom monteras ur
börja med att skruva loss bulten till drivaxeln och även fästet på den högra drivaxeln
tryck sen in drivaxeln så långt som går sen får du släppa spindeleden och sen vika ner länkarmen och samtidigt dra ur fjäderbenet/spindeln och försöka hålla in drivaxeln och sen är det bara att plocka ur dom
lådan har ett stort kontaktstycke så det är idiotsäkert med elen
har just bytt motorer på 2 v70n med automat och då slet vi med lådan oxå
och inget att fundera över.
glöm inte att släppa konvertern innan du drar bort lådan.
har din nya låda ingen konveter kan du kasta den direkt
och framför allt inte ha minsta tvekan om att konverten är intryckt ordenkligt innan lådan dras åt!!!!
inget roligt jobb på plats på ena bilen tog vi låda och motor upp
andra rev vi ner hela bryggan då det var så mycket plock som skulle bytas.
trångt som aset och tungt att göra det genom att vika ner bryggan lyft är nog ett måste om man inte har många starka polare och tålamod i massor