3842
Sök

Autsol gav ingen resultat..

139 Inlägg
24 juli 2013
Trådstartare
Försökte få bort lite av "placken" på mina tak rails och listerna på utsidan. Men det blev inte så stor skillnad och placken är fortfarande kvar. Gör jag fel eller skulle jag kanske låtit det sitta i lite innan man börjar skrubba med en trasa? Har kromade tak rails förresten
Senast redigerat av kahh (24 juli 2013)

3 259 Inlägg
24 juli 2013
Det råkar inte vara så att dina rails är i borstat aluminium med klarlack uppe på? I så fall går det inte att polera bort.

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Saabifierad
2 031 Inlägg
24 juli 2013
Om det verkligen är riktigt krom så måste du lägga på fler lager (ta ett lager i taget och gnugga lite hårdare om det inte löser sig) för att till slut gnugga bort det sista och få bort den blåa hinnan som lägger sig.

Det vore dock lite skumt om du har en nyare bil med riktigt krom på takräcket.
Senast redigerat av Slash (24 juli 2013)

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

1 199 Inlägg
24 juli 2013
Är det krom och du fått en rostros på i kromet är det bara att lämna in på omkromning.

Lägg upp en bild? Plack har jag för mig hör hemma i ovårdade munnar på ovårdade tänder.

Sök