2973
Sök

Stolar o besiktnig

58 Inlägg
20 april 2007
Trådstartare
#1
tjena har tänkt att montera två sport stolar i min 2 dörrade jetta o undrar om de säger något på besiktningen när det inte går att fälla dom men har tänkt att göra så att passagerar stolen går att skuta så långt fram att man kommer bak i baksätet.


1 813 Inlägg
20 april 2007
#2
tror det måste funka att fälla stolarna för om det händer en olycka så måste dom kunna ta sig ut bakom dig å hoppar du ut å inte hinner dra fram stolen innan det brinner så når inte dom där bak framsättet så dom klarar kanske inte sjuta fram det....


så Nej tror aldrig det går igenom men finns sport stolar som du kan fälla framåt hade jag i min calibra;)!!! då går det igenom utan problem;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
20 april 2007
#3
besiktade min 740 med stela rallystolar dock är min 4 dörrars fast med igenlagda handtag på utsidan... de gick fint iaf...

Zlizco

Stolt Brynäsare :)
135 Inlägg
20 april 2007
#4
det går igenom..... så du  kan ha i sportstolarna o va lugn!!

1 813 Inlägg
22 april 2007
#5
går i genom om du inte kan fälla fram stolarna på en 2 dörras bil??? ja visst lycka till grannens golf gick inte igenom med orginal stolarna bara för att den ena vajern hade släppt och den gick inte fälla fram blev en 2a på det... men lycka till måste vara en snäll gubbe som släpper igenom dom fram stolarna!!! därför KÖP stolar som går att fäla så har du ju fan inga problem i någonting....!!!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
22 april 2007
#6
hade rörramsbyggda stolar i min datsun något år, gick jättebra förutom att jag fick köra runt bilen i hallen då bes. gubben inte fick plats  tongue


58 Inlägg
22 april 2007
Trådstartare
#7
jagb får väll byta stolar till besiktningen om de säger nåt  är ju inte så jobbigt



Sök