lägger ofta märke till att det i bilannonser på blocket står "säljes ej till tv4" tänkte bara kolla varför tv4 skulle vilja köpa bilar från blocket och varför folk inte vill sälja bilarna till dem? är det något jag har missat?
Visste inte jag heller... Men annars har jag alltid stört mig på alla som skriver så i sina annonser, Precis som om det skulle vara lustiga eller nått!
Är väl tv4 som äger blocket också har jag för mig.
Nepp. Aftonbladet eller expressen är det, dock sent nu så jag är inte säker på vem av dom
Jag gillar mer komentaren man brukar läsa: "TV4 ringer bara om ni vill köpa bilen"
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
haha nej du menar väl inte säljes till tv4?? du måste mena typ mena tv4 nejtack osv... Som dom flesta skrivit så vill man inte ha en annonsförsäljare på sig!
nej dom var ganska irriterande på tv4 ett tag! dom ringde när jag hade min gamla del sol ute på blocket, när jag frågade vad personen hette och om dom viste att det dom gjorde var olagligt la dom bara på. Om jag inte minns fel blev dom till slut anmälda och var tvungna att sluta ringa upp så där.
lägger ofta märke till att det i bilannonser på blocket står "säljes ej till tv4" tänkte bara kolla varför tv4 skulle vilja köpa bilar från blocket och varför folk inte vill sälja bilarna till dem? är det något jag har missat?
Jag sålde min 740 till tv4 dom använde den i en reklam till tv400, dom betalade vad jag begärde + att jag och polaren fick en rundtur i tv4 huset + att dom betalade hemresan.