Tjenare nu är det så att jag har en tändbox med nummer 0227400148 och jag fick tag i en guldbox med 0227400175 och bilen startar med den men ska man inte ha en box med samma nummer?
Tjenare nu är det så att jag har en tändbox med nummer 0227400148 och jag fick tag i en guldbox med 0227400175 och bilen startar med den men ska man inte ha en box med samma nummer?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Okej jo jag hitta oxå några ifrån sugisar men även några ifrån turbo så svårt att veta men har kollat runt lite mer nu och där finns inget chipp på kl till 175 boxen ändån så Men tack för snabbt svar
Jajo men..funkar den så funkar den väl då. Vad är..problemet?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
alla guldboxar är samma det som skiljer är programvara mellan sugis o turbo,så det kvittar är bara o montera i den programvaran du ska ha så är det bra,har själv chipat hur många sugisboxar som helst till turbo o tvärtom.