3192
Sök

Saab stereo problem!!

32 Inlägg
12 maj 2007
Trådstartare
#1
Jag har tänkt att byta ut min orginal radio i Saaben till en vanlig spelare.... och söker nu en sån där monteringskorg eller vad det nu heter:)

Finns det nån vänlig själ som skulle kunna leta fram en direktlänk till en sån??roll

32 Inlägg
12 maj 2007
Trådstartare
#2
ingen som vet vart man kan få tag i en sån?hmm

59 Inlägg
12 maj 2007
#3
HenkA67 skrev:
ingen som vet vart man kan få tag i en sån?hmm
det är saab original delar, borde alla återförsäljare kunna ta in, eller beställ från internet..

hittade en utländsk firma som hade på internetorder för en tid sedan, letar nämligen själv, eventullet om jag köper en 1-DIN spelare..

Men jag har sett många som har så det borde inte vara allt för svårt tycker jag.
annars bygg en själv tongue

vad är det för stereo du ska ta ur? letar efter en original cd spelare att ha så länge tills jag köper en ny.


767 Inlägg
12 maj 2007
#4
kolla på biltema dom har en sådan "korg"

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

666 Inlägg
12 maj 2007
#5
asså värst vad alla frågar efter dessa insatser... det är en saab, är inte det mest logiska att vandra till närmaste saab verksta/återförsäljare och be dem beställa hem, kostar ca 140 kronor om jag inte missminner mig, saab orginal tillbehör....

//Silver


BMW fantast
1 172 Inlägg
12 maj 2007
#6
monteringskorg får du väl till stereon du köper..d et fick jag när jag köpte min stereo för 4 dagar sen...

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!


Sök