3362
Sök

Ideér till hemsida!

BMW M3 är körglädje!
102 Inlägg
1 oktober 2005
Trådstartare
Har ni några ideér om vad som skulle kunna finnas på http://www.ryckert.se?

Blinka med blåljus om du vill race:a

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
15 maj 2007
Näe. Sen www.ratemypoo.com såg dagens ljus känner jag att det liksom inte längre finns några bra idéer kvar att realisera.

sad

1 174 Inlägg
15 maj 2007
vadå ider? (jag tolkat det så här iaf) Du borde fixa ett kontakt formulär finns ju i html om man inte orkar hålla på med asp/php å databaser å skit, sedan finns det en sida på internet så kan du sno deras mail server lr något sånt

kanske ett snyggare bildsystem? så man kan kommentera, länkar/bannerbyten (för att få flera besökare)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 maj 2007
pUs skrev:
Näe. Sen www.ratemypoo.com såg dagens ljus känner jag att det liksom inte längre finns några bra idéer kvar att realisera.

sad

det var det vidrigaste jag sett

Leg. Spådam
816 Inlägg
15 maj 2007
pUs skrev:

sad

Hur "råkar" man hamna på en sån sida? Eeeew tongue

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

draminbil.nu
1 382 Inlägg
15 maj 2007
Merclone skrev:
pUs skrev:

sad

Hur "råkar" man hamna på en sån sida? Eeeew tongue

Han som skapade den skickade länken till 10pers, vilka skickade den till vardera 10, vilka...

Ren chansning tongue

7 120 Inlägg
15 maj 2007
pUs skrev:

sad

AHH FY HELVETE SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! SPYR!

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
16 maj 2007
Aerodynamik skrev:
pUs skrev:

sad

AHH FY HELVETE SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! SPYR!

Men jösses.

Går du in på den sidan trots att du sett url'en så får du väl ändå skylla dig själv. "Betygsätt mitt bajs", liksom. Vad förväntade du dig? Middagsrecept? Hårvårdsprodukter? Trimchip? lol

Sök