Räknat något på runnerlängden eller 10 låter lite kort? Men man får väl lov att bestämma sig, runnerlängd eller plenumstorlek.
Ska bli kul att se hur den går sedan.
Nä inget alls. Mm men då har ja inte räknat med den innedelen. Men ja valde att köra ett störta insug istället det ligger 2 cm från Abs enheten och då har ja kapat bort nedersta delen på Abs fästet. Ja de ska bli kul va den lämnar.
dax för lite uppdatering.. lite nytt som ska fixas innan sommarn 2015. zf låda. bmw diff kanske byte av sprut.
fick köpt mig en låda från bakaxlar.se
blästrat av bakvagnsbalken.som sedan ska byggas om så en bmw diff passar.
köpt mig en bmw 188 diff (likadan som sitter på e36 m3) med 3.15 utväxling
power flex till bakvagnen.
fått tillbaka bakvagnsbalken från auto-gruppen. den nya bmw diffen sitter exakt där original satt så kommer köra med org drivaxlar med adapterplatter imellan.
Tack så mycket ja de gjorde jag men besiktnings gubben gillade inte de. Men han sa att ger ja dig en 2 på den så åker du bara hem å skruvar av den för efter besiktningen sen sitter den där igen haha 😜
Flyttat säkringsboxarna in i bilen. Dragit om all el från sprutet med nya kontakter. Även köpt en huvudbromscylinder från en högerstyrd 300. Så ja får slangarna på andrasidan ifrån grenröret
Måste ju bara fråga, hur gjorde du för att cylindern ska passa? Har själv en cylinder från en högerstyrd och anslutningarna går ju emot "fjädertornet", kapade du i fjädertornet? eller hur löste du det? visa gärna bilder