3466
Sök

musik i bilen

121 Inlägg
24 juli 2005
Trådstartare
#21
Maiden blir väldigt tjatigt på längre resor:P

Driver
2 111 Inlägg
24 juli 2005
#22
_golf_ skrev:
Rocken är död. Spiken i kistan satte väll green day. Nu går ju alla fjortisar runt och klär sig i randiga kläder,sminkar sig svarta under ögonen och säger att dom är esteter och lyssnar på riktig rock..lite tragisk då jag lever med ett sådant fall (syster).
punkrocken(den riktiga) lever dock fortfarande. Däribland Turbonegro som jag åter igen lägger in ett gott ord för.
lite konstigt också att 140 st har kollat på tråden men bara 1 har svarat
Rocken är inte död.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Driver
2 111 Inlägg
24 juli 2005
#23
Alpine85 skrev:
Det blir oftast musik med mycket bas i som techno, trance, hiphop och dylikt

Rock och hårdrock skulle jag inte ens klassa som musik, snarare oljud
Hårdock e då fan så mycket mer värt att kalla musik än både trance o techno. Vem som helst kan flippa på en dator. (komemr ihåg att vi lekte med det i skolan o de lät fan som en nrj låt.samt de som var tondöva i klassen hehe..de fick sitta där hela tiden. Krävs musiköra för att kunna lire musik. Lyssnar på trance o hårdrock så jag är inte trångsynt. dock bultar hjärtat lite hårdare för den stilen som det krävs verklig talang för att lyckas med.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Moderator+
1 081 Inlägg
24 juli 2005
#24
Brukar ha nån tråkig skiva som snurrat 100 varv ungefär innan jag byter ut den en gång i kvartalet ungefär. Måste skaffa ny stereo med mp3-stöd roll

mvh

Vem jag?

Driver
2 111 Inlägg
25 juli 2005
#25
Redbull skrev:
Brukar ha nån tråkig skiva som snurrat 100 varv ungefär innan jag byter ut den en gång i kvartalet ungefär. Måste skaffa ny stereo med mp3-stöd roll

mvh
hehe känner igen dedär wink big_smile fast än jag har en som stöder mp3 hehe..*lat*..på den fronten iaf hehe..

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
25 juli 2005
#26
Vad för musik är väl lite av en humörfråga... Oftast brukar det bli radion på morgon nu. Match till dom la ner, kör Rix fm på samma frekv.  Även P4 någon halvtimme i mellanåt. Annars brukar det bli lite egenmixat på MP3. Allt från 80 tals Lilli & Sussi m.fl. till dunkiga dance och tecno...


Mums
43 Inlägg
26 juli 2005
#27
_golf_ skrev:
Ja. Vad lyssnar ni helst på i bilen?

Är det Rock elr den så kallade ''musiken'' hiphop? eller är ni så lycklig lottade att det räcker med ljudet från motorn?
Mycket blandat från min sida, mest hiphop och r&b. Tycker det är skönt och lyssna på sen blir lite av bög techno ibland smile

Garaget.org | User
BMW M Performance

2 Inlägg
26 juli 2005
#28
techno och  trance som det e mycket bas i..

Fartglad ;)
128 Inlägg
29 juli 2005
#29
När man åker på morgonen blir det alltid NRJ's Morgon program annars är det väll lite blandat.
Mycket trance, techno, RnB, hip hop men även linkin park, soil, sum 41 går fint smile


Nightmare racing
165 Inlägg
29 juli 2005
#30
techno, trance, rave, goa, rock, eurotechno, lite hip hop (å då menar jag lite) och ljudet av filmen på dvdn som snurrar....... leve mp3

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

SAABlare
190 Inlägg
29 juli 2005
#31
Trance!

Mja Mjo! Så kan de gå!

14 Inlägg
29 juli 2005
#32
Techno,Rave,Trance,Goa
Senast redigerat av Zelda (29 juli 2005)

29 juli 2005
#33
Punk (helst svensk)!

paparazzi
349 Inlägg
1 augusti 2005
#34
jag spelar Böhse onkelz i bilen big_smile

Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu -------------
www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.

121 Inlägg
2 augusti 2005
Trådstartare
#35
verkar som om det är trance som är populärast på denna sidan...*suck*

1 Inlägg
14 augusti 2005
#36
dansband å techno, trance...jaa nästan allt går nog för sig,,,


342 Inlägg
14 augusti 2005
#37
hårdrock och metal mest.. men den får tystna ibland till förmån för att man ska höra maskinen jobba.. smile

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express

4 554 Inlägg
14 augusti 2005
#38
reggae är de absdolut skönaste man kan lyssna på... gptt gung och loads med baaaaas:P
(dock inte marley)
alpha and omega, anthony red rose osv..

19 Inlägg
15 november 2005
#39
Alpine85 skrev:
Det blir oftast musik med mycket bas i som techno, trance, hiphop och dylikt

Rock och hårdrock skulle jag inte ens klassa som musik, snarare oljud
För en rock/hårdrocks artist kräver en bra musiker men för en rap artist kräver en dålig uppväxt.... Det är ju bara rock/hårdrock m.m som visar att dom e musiker andra data gjorda låtar e ju inte musik....

49 Inlägg
15 november 2005
#40
Motorljudet är trots allt den bästa musik som finns.

Annars brukar det bli en blandning av Metal och Trance.

Gillar inte radio, bara samma skit hela tiden, ingen variation.

//Mattias
m.nowak@live.se


Sök