4092
Sök

Akut sladd kenwood 7025

466 Inlägg
31 juli 2015
Trådstartare
hej alla.

jag köpte en beg stereo på blocket, tyvärr utan kablar eftersom han som hade stereon hade glömt kvar dom i sin förra bil som han sålde, någon som vet eller har kablar till en kenwood 7025 iso kabel,  det ska vara 16+8 pin ,,
går ej bara men 16 pin pga att det e en 8 pins kontakt till bak på baksidan av steeon,  har även kollat med mds och dom visste inte om dom kunde få fram en sådan sladd, samma med kenwood också ...

Mvh Daniel

Trucker
1 414 Inlägg
31 juli 2015

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

466 Inlägg
31 juli 2015
Trådstartare
tack jag har sett det, bara frågan om det är rätt sladd, det ska vara aux och usb i sladden och man ser rätt dåligt på bilden,, kanske någon som har en liggandes här inne på garaget ?

Trucker
1 414 Inlägg
31 juli 2015
Lyngmo skrev:
tack jag har sett det, bara frågan om det är rätt sladd, det ska vara aux och usb i sladden och man ser rätt dåligt på bilden,, kanske någon som har en liggandes här inne på garaget ?

Aux och usb i sladden?

man brukar ansluta USBminne / Auxsladd till stereons front...

kablaget består av fastström/tändningsström/Jord/remotekabel osv.. sen är det högtalarkablarna (dom färgade, lila grå osv)...

att någon skulle ha en liggandes är väl ganska liten chans, då denne brukar sitta ihop med stereon smile

Nothing but
Rock 'n' Roll :)

Sök