inte mycket uppdateringar här från min del då massa annat som kommit ivägen, bytte bort min saab mot en BMW, 2 dagar senare ville han byta tillbaka då han kört sönder kopplingen, inga papper hade då anländigt så jag kunde skriva över hans bil på honom igen, men han var väldigt ivrig på att byta tillbaka att han tillochmed hotade mig och sa att han skulle ha bilen NU, vilket han fick, när den stod på mig i ytterligare 2 dagar. Lyckligtvis gjorde han inget dumt under den tiden som jag fick stå för..
Men där står jag med en trasig bruksbil, funderar starkt på vad jag ska göra eller vad jag ska ta mig till....
Efter mycket funderingar o dumma ideér så beslutar jag mig för att byta den jäkla kopplingen, vilket gick helt okej, tog en lördag och plocka ner allt och konstatera att det var lika bra att beställa ett helt nytt kopplingskit då kulorna i urtrampningslagret låg vid svänghjulet, tryckplattan var skadad och lamellen nästan slut, kopplingen byttes helgen därpå (2 helger sen) och nu går bilen fint igen.
Blev ju ett litet bakslag i ekonomin men nu är det dags o snart lägga pengar på nissan!
Tänkte vara lite smart o beställa en hel del grejer i samma beställning, då jag måste beställa från USA, så blir det inga flera frakter osv. men vid årsskiftet så kommer det beställas grejer helt klart! så under tiden så får jag riva ner bilen lite till!
Och putsa på dom andra bilarna
Sköt om er gott folk! /Martin