phillipcousteaux skrev:
Seriös sida det här verkar vara. 2-3 killar som har mindervärdskomplex och måste hävda sig genom att klanka ner och ifrågasätta varför man frågar det man gör.
Trodde det fanns experthjälp här.
Och varför måste man ha exempelvis en Viper som en snubbe nämnde bara för att ha dyra fälgar och vad skulle vara för fel på att styla en vitara med det? Jag har en EVO VI TME och en Sunny Pulsar också, dom har jag stylat med mocomp fälgar och OZ TD Monza fälgar men är det mer skäligt att styla dessa bilar bara för att dom kostar mera? Eller ioförsig gör dom ju inte det iaf inte pulsaren.
Att styla en volvo är som att sminka en gris men ändå är det massa folk som stylar 960:s för flera hundra tusen eller nån gammal 850 eller nån risig fordhög. Varför skulle det då vara fel på en vitara? och jag är väl nog vuxen nog att kunna ta beslut själv om jag vill ha fälgar för 30 lax till min bil oavsett vad det är för nåt.
Att styla en vitara med 30 lax fälgar och däck är kanske overkill för den som inte har pengarna och fantasin, men hellre det på min vitara än biltema utblås på nån bil, med tonade rutor och ljudpaket för 30 lax i en bil som knappt håller ihop. det är ricer varning!
Men jag lär ju köpa typ 20 tums alpinafälgar, sedan får man svarva till bultcirkelhålen så att dom passar och skaffa spacers, men framför allt ska jag lackera dom mattvita. Jag tror det kommer bli kanon iaf har aldrig sett det på en bil förut så varför inte på en vitara. = )
Det här kan ju bli en ny tråd egenligen som kanske passar bättre in här.
Vad är rätt och fel styling på en bil om det nu finns fel styling för huvudtaget?
PS. min fråga/funderingar kvarstår dock jag vill gärna ha hjälp med detta.