Igår bestämde jag mig för att aldrig mer (jo kanske) köpa "polertrassel" från den billiga firman med blå logga!
Jisses vad det luddar och trådar av sig, tar en stor tuss i handen och börjar polera ut vaxet, nästa sekund ligger hälften på marken och blåser in till grannen, resten har ingen stadga kvar utan känns som att polera med ett sytrådsnystan!
Var köper man BRA trassel, eller vad använder NI?
PS, Audi träff i malmö imorgon (ni kommer väl), måste få lite glans på pärlan!
Jasså finns det fortfarande de som använder trassel.
rekomenderar polermaskin med 2 trissor från biltema a 298kr och polerduk.(våtstarkt papper) Köp gula kuddar till lackrengörning och grå vågiga till fin polering och vax/lackförsegling. Köp även en rulle bred maskeringstejp när du ändå är där för att maskera saker som lister mm så slipper du putsa lister en dag.
Igår bestämde jag mig för att aldrig mer (jo kanske) köpa "polertrassel" från den billiga firman med blå logga!
Jisses vad det luddar och trådar av sig, tar en stor tuss i handen och börjar polera ut vaxet, nästa sekund ligger hälften på marken och blåser in till grannen, resten har ingen stadga kvar utan känns som att polera med ett sytrådsnystan!
Var köper man BRA trassel, eller vad använder NI?
PS, Audi träff i malmö imorgon (ni kommer väl), måste få lite glans på pärlan!
Mvh Olle B
Köp polerduk istället! Luddar ingenting och funkar skitbra att arbeta med . Brukar köpa nåt av dom dyrare på närmsta OKQ8-mack.