3562
Sök

Muta besiktningsman..

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
Nån av er som någonsin gjort det för att få igenom bilen eller är det kanske nån av er som försökt me inte lyckas, berätta gärna smile Den gång jag gör några olagliga motorändringar så ska jag altid ha med 500kr i fickan i fall de vill börja bråka big_smile

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

196 Inlägg
16 juni 2007
Sherlia skrev:
Nån av er som någonsin gjort det för att få igenom bilen eller är det kanske nån av er som försökt me inte lyckas, berätta gärna smile Den gång jag gör några olagliga motorändringar så ska jag altid ha med 500kr i fickan i fall de vill börja bråka big_smile

Har aldrig gjort det själv men en polare till mig försökte och lyckades första gången. Sen gången efter försökte han igen när han fick samma person och då gick det åt h*lvete tongue Så det är bara att hoppas på att personen i fråga har en bra dag och att frugan är snäll mot honom :p

One life, Live it!

1 661 Inlägg
16 juni 2007
haha, tror jag inte....

Smålänning
7 887 Inlägg
16 juni 2007
Inte värt att försöka... Det kan sluta illa både för din och hans del...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
Ne inte kan de sluta illa för min del, det är inte olaglikt att muta nån, derimot är det olagligt att ta imot muter smile klart värt att försöka om man har en mer motor än tänkt wink

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

volvoraggare
4 776 Inlägg
16 juni 2007
är bara urbota dumt att muta en besiktningsman ju

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Eliminator
1 441 Inlägg
16 juni 2007
Du kan ju alltid försöka,, troligtvis ganska fruktlöst och olagligt.

Tommy.

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

82 Inlägg
16 juni 2007
Dumt tycker jag det absolut inte det är , mycket dummar att köra för fort isf...

Lägg en flaska sprit av nått slag i bilen , han kommer fatta vad det handlar om innan du hinner erbjuda han flaskan om han nu har tänkt ta imot den som muta.

Om man inte vill muta så va bara övertrevlig å hoppas på det bästa

4 554 Inlägg
16 juni 2007
häng en 500ing i solskyddet så han ser;)

volvoraggare
4 776 Inlägg
16 juni 2007
men om vi säger så här då. om man nu lyckas muta en besiktningsman och han godkänner bilen. och man sen råkar hamna i flygande besiktning

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

4 554 Inlägg
16 juni 2007
ett annat sätt är att sätta en stor hasplåt under så man inte ser motorn och klipper huv wiren så dom inte får upp huven samt sätter på ett väl dämpande avgas så bilen låter normalt de enda du får är en 2a på huven som inte går upp sen åker du till en verkstad som kan släcka 2or och så låter du om fixa de

956 Inlägg
16 juni 2007
hade det vart i Hedemora hade du kunnat muta dom

eldus veldus

Toyota-Frälst
310 Inlägg
16 juni 2007
Jag vet inte hur ni har det men här i Enköping har jag aldrig varit med om att dom kikar under huven, och min bil låter som ett mindre jas-plan tongue

Sök