Köpte "fel" bromssköldar som var för abs, men är inte hela världen. Fick däremot kapa ur för styrled och styrvinkelkitet tog i rätt duktigt, även banka ut på ett par ställen.. Någon som vet om de går o använda orginal spindelleder änns, eller behöver man något annat? Har ju sett endel kör med några uniball leder o grejer..
Fick bli ett lager svart hammarlack på sedan, så de "matchar" bilen lite bättre!
Nu inväntar jag bara morgondagen och hoppas jag får hem gängtappen så jag kan gänga klart spindlarna så man kan montera bromsarna!
Kapat till lite rör och börjat formge downpipen, kommer bli ruggigt trångt mellan kaross och motor med 4" downpipe men de ska gå! Dock tog rören slut mitt i allt, så väntar på en beställning från maxxtuning med lite 4" rostfritt och 3" alurör. Får väl se när grejerna kommer, verkar ta tid...
Även funderat på fäste som håller upp turbon, törs man sätta en plattjärn mot flänsen och upp till grenröret tro?
Här kommer en av downpipen anslutas och screampipe ner mot marken.
Gud som haver folket kär, Se så rika snobbar är..
Vart man än i världen vänder, är dom där med sina pengar..
BMW hit & BMW dit, det är bara en massa skit..
Skaffa VOLVO läs & lär, köp en VOLVO och håll den kär.
Börjat snickra till låda till avgassystemet, de krävs om de ska besiktas!
Även börjat helsvetsa tunneln, inte klar dock.. men på godväg!
Kliade lite i fingrarna, så drog ett par soppa slang med! De gick o dra åt dem utan såna där dyra aluminium verktyg.. drog två varv tejp o de funkade fint!