tjena min stötdämpare bak har gått av såg att färgen på den är gul så jag undrar om det är monterat sportdämpare på den? finns tydligen både och jag har för mej att sportdämaren är gul? bilen är väl rätt låg så känns mest logiskt men är ju inte säker tack i förhand
Audi A4 med 19 tumms S5 fälgar
saab 900 coupe med 17 tumms ace scott black fälgar
its not the fart who kills its the smell :P
Huruvida du har sportchassie eller inte indikeras med med olikfärgade ränder på originaldämparen. Så nej, original sportdämpare är inte gul
Kolla ev. PR-kod, så får du reda på om du har sportchassi eller inte
okey får man fram det? ser ut som man mest får ut info om bromsar?
Ptja, har du din kodlista så är det bara att rota tag i en dekoder (normalt/ofta via en sida bara där man fyller i) på nätet. Står lite allt möjligt i den listan. Bl.a. info om bromsar
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
tjena min stötdämpare bak har gått av såg att färgen på den är gul så jag undrar om det är monterat sportdämpare på den? finns tydligen både och jag har för mej att sportdämaren är gul? bilen är väl rätt låg så känns mest logiskt men är ju inte säker tack i förhand
Original är stötdämparna aldrig gula på en A6 B5. Enligt ditt chassi-nr har du PR-nr 1BA Fjädring/Dämpning Standard. Inget sportchassi med andra ord.