hej är det någon som vet vad det kostar att laga en audi tt med Kamrems Haveri !!!!!! det äe en TT 1,8 Quattro en 00 mkt taksam för svar ni få ha det! tack i för hand
Beror ju helt på om du krockat toppen eller om inge sammanstötning skett... Med max otur so blir det ju skrotad topp, spruckna kolvar mm. Men längre än 5 år ska väll en rem hålla ? Bara att åkalla garantin !
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
hej är det någon som vet vad det kostar att laga en audi tt med Kamrems Haveri !!!!!! det äe en TT 1,8 Quattro en 00 mkt taksam för svar ni få ha det! tack i för hand
Samma motor som i A4an egentligen å syrrans A4 1.8TQ rasade för 2 år sedan, som tur var täckte försäkringen det, kostnaden för bolaget vart 45 tusen... kostnaden för syrran 6000:-
Beror ju helt på om du krockat toppen eller om inge sammanstötning skett... Med max otur so blir det ju skrotad topp, spruckna kolvar mm. Men längre än 5 år ska väll en rem hålla ? Bara att åkalla garantin !
Spelar väl ingen roll hur gammal bilen är, kan man inte visa upp att man skött servicen korekt så skrattar försäkringsbolaget åt en.
Spelar väl ingen roll hur gammal bilen är, kan man inte visa upp att man skött servicen korekt så skrattar försäkringsbolaget åt en.
Finns väll ingen som är så dum att han inte servar en så ny och relativt dyr bil enligt servicebok ???
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Finns väll ingen som är så dum att han inte servar en så ny och relativt dyr bil enligt servicebok ???
Finns vääldigt många. Man ser dagligen idioter som kommer och servar splitternya bilar hos oss. Jobbar på OK Verkstad. Företagen brukar inte gilla när dom gör service på andra ställen än hos dom Iofs är lagen ändrad nu så man kan göra det men brukar bli gorm ändå.
joppe z28 gissar nog ganska rätt, vi fixade en 20v topp på jobbe denna veckan som kamremen havererat på visserligen utan turbo men det är ju samma princip "lika många ventiler" 9ventiler hade fått stryk. Gick la på en ca 25tusen o vi är "auktoriserade" och det va med kamrem vattenpump osv. Detta är ju förutsatt att inte toppen blivit mos helt.