2631
Sök

Söker dig i en jätte svart Saab 9-3 (nya modellen) i Närke

3 390 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
Tjena

Söker en ägare till en super svart Saab 9-3 (nya modellen) som hade svart tonade rutor runt om...

Vi rejsade en bit på e20 från Brändåsen (hallsberg) och du svängde av vid Östansjö avfarten vid vibykrog....

Skulle vara kul att veta vem det var om du nu finns här.. Eller om någon annan vet vem det är smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

115 Inlägg
14 juni 2007
Jag vet vem det är, Daniel heter han.. det är en Aero Automat om jag inte minns fel.. precis han bor i Östansjö

WeDo skrev:
Tjena

Söker en ägare till en super svart Saab 9-3 (nya modellen) som hade svart tonade rutor runt om...

Vi rejsade en bit på e20 från Brändåsen (hallsberg) och du svängde av vid Östansjö avfarten vid vibykrog....

Skulle vara kul att veta vem det var om du nu finns här.. Eller om någon annan vet vem det är smile

3 390 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
Ok... Finns han här på garaget ??

mecamartin skrev:
Jag vet vem det är, Daniel heter han.. det är en Aero Automat om jag inte minns fel.. precis han bor i Östansjö

WeDo skrev:
Tjena

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

115 Inlägg
14 juni 2007
nä ajg tror inte han gör det faktiskt.. det va hans kompis som körde när ni racea

WeDo skrev:

mecamartin skrev:

WeDo skrev:
Tjena

3 390 Inlägg
14 juni 2007
Trådstartare
Ofan.. jaja, fort gick det smile

mecamartin skrev:
nä ajg tror inte han gör det faktiskt.. det va hans kompis som körde när ni racea

WeDo skrev:

mecamartin skrev:

Heavy Metal Grävmaskinist
2 Inlägg
18 juni 2007
tja, det var min bil som du såg men som martin skriver så var det en polare som hade lånat den just då...

3 390 Inlägg
18 juni 2007
Trådstartare
Passat_Daniel skrev:
tja, det var min bil som du såg men som martin skriver så var det en polare som hade lånat den just då...

ja jävlar det var det.... aja, grym bil iaf smile

86 Inlägg
18 juni 2007
Kul å läsa i en tråd att ens bil blev racad med..... utlånad å allt.    roll

Maizer
19 juni 2007
Brandten skrev:
Kul å läsa i en tråd att ens bil blev racad med..... utlånad å allt.    roll

Tänkte precis samma sak big_smile

140 Inlägg
19 juni 2007
Den där polaren lär nog inte få låna fler bilar igen..tongue

Sa du att jag sa nåt som du inte sa att jag sa?

638 Inlägg
19 juni 2007
kalleman00 skrev:
Den där polaren lär nog inte få låna fler bilar igen..tongue

Äsch? vad ska man annars ha bilen till? sålänge dom inte kör sönder den så tongue

Kommer väl nånting här snart!

140 Inlägg
19 juni 2007
Renjägarn skrev:
Äsch? vad ska man annars ha bilen till? sålänge dom inte kör sönder den så tongue

Om nån ska köra sönder ens bil så e d för fan en själv o inte ens polare, såvida man nu inte e me o låter sin polare dra så mycket han pallar?
Det har fan me ömsesidig respekt att göra, jag sabbar inte dina grejer om du inte sabbar mina.

Heavy Metal Grävmaskinist
2 Inlägg
19 juni 2007
som nån skrev, en bil är till att köras med oavsett vem som sitter bakom ratten... det är ju bara saker.

140 Inlägg
26 juni 2007
Passat_Daniel skrev:
som nån skrev, en bil är till att köras med oavsett vem som sitter bakom ratten... det är ju bara saker.

Jo, visst. Men det handlar fortfarande om respekt för andras grejer. Förtroende o sånt du vet. Om jag lånar din bil så lär inte jag dra ut o raca sönder den, o omvänt så förväntar jag mig att inte få tillbaks min utlånade bil sönderkörd. Fast jag vet inte, det kanske bara e jag som har respekt för andras saker?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
27 juni 2007
kalleman00 skrev:
Jo, visst. Men det handlar fortfarande om respekt för andras grejer. Förtroende o sånt du vet. Om jag lånar din bil så lär inte jag dra ut o raca sönder den, o omvänt så förväntar jag mig att inte få tillbaks min utlånade bil sönderkörd. Fast jag vet inte, det kanske bara e jag som har respekt för andras saker?

Jag är helt på din sida, och jag lånar aldrig ut bilen om jag själv inte sitter mer, hatar folk som inte har respekt för andras saker.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

140 Inlägg
27 juni 2007
Mäki skrev:
Jag är helt på din sida, och jag lånar aldrig ut bilen om jag själv inte sitter mer, hatar folk som inte har respekt för andras saker.

Skönt att det finns fler som tänker som jag. smile
Visst låter jag mina polare dra på i min bil om de vill, men då ska jag fan själv sitta i. Inte så kul att veta att ens polare inte har samma kontroll över bilen som man själv (som har kört 2 år med den) har, så missbedömer dom en kurva eller nåt, sen smack så sitter som klistrade i ändan på en lastbil.

Bilälskare
46 Inlägg
2 juli 2007
kalleman00 skrev:
Mäki skrev:

Skönt att det finns fler som tänker som jag. smile
Visst låter jag mina polare dra på i min bil om de vill, men då ska jag fan själv sitta i. Inte så kul att veta att ens polare inte har samma kontroll över bilen som man själv (som har kört 2 år med den) har, så missbedömer dom en kurva eller nåt, sen smack så sitter som klistrade i ändan på en lastbil.

Precis, det har man ju läst om många gånger, fanns nån här på garaget som la ut en bild på sin bil, crunchad i stockholms city med kommentaren 'så går det om man lånar ut den till en kompis'

Kör före du så väntar jag där framme!

Sök