Tycker att min 9-3 Aero från 01 har så så otroligt ful grill och därav vill jag göra om den lite. Planen är att lackera om den till lite mattare silver eller kanske svart (bilen är grå/silver typ 268(?) färgkod) och ta bort den svarta plasten bakom för att ersätta med någon form av kompaktare nät.
Ett tips kan vara Honey Comb nät, i mina ögon ger det ett snyggare och modernare utseende Personligen tycker jag att ribban i mitten ska vara kvar men kanske tona ner den i svart eller liknande, snyggt när emblemet är kvar. På min OG 900 har jag en matt silvergrå grill (Saab original), kanske sådant stuk du är ute efter?
Ett tips kan vara Honey Comb nät, i mina ögon ger det ett snyggare och modernare utseende Personligen tycker jag att ribban i mitten ska vara kvar men kanske tona ner den i svart eller liknande, snyggt när emblemet är kvar. På min OG 900 har jag en matt silvergrå grill (Saab original), kanske sådant stuk du är ute efter?
Ja men något i den stilen, eventuellt annan färg mest för att de blir så mycket silver haha... Nätet klockrent! Tack