Tjena!Nu vart det allt ett tag sedan jag uppdatera denna sida, vet knappt om någon ens minns haha, vart längesen jag ens var inne här, hänt galet mycket. Kan väl iaf säga att det dessvärre ej blev någon tråd om denna röda 9-3, men klar är den väldigt snart. Har ni frågor så är det bara att fråga på!
Det som hänt mig iaf, jag har gjort slut med den tjej jag varit ihop med och har levt ett singeliv utan dess lika denna sommar, och min bil har lyckats vara med om galet mycket, det sjukaste var när polaren lyckades skapa bråk på fyllan å vi flydde från platsen, de körde efter oss å vi gasade iväg (Polare körde då jag vart berusad), polisen dök plötsligt upp på plats å konfiskerade min kompis körkort i misstanke för narkotikabrott(?), vi var totalt oskyldiga men min polare blev tagen till station och min bil blev konfiskerad av polisen xD Han fick körkortet tillbaka och den andra parten blev misstänkta för onödigt samtal till polis eller något sådant. Iaf står jag här och stoltserar
Här har jag förberett mig för vintern och monterat vectorstötfångare för att skydda aero-stötfångarn
Sedan har mina polare blivit saab-entusiaster så alla har börjat köra saab xD
Sedan har jag haft svårt att ens meka då jag vart med om en bilolycka, haft galet ont, men klara mig utan svåra skador.
Sedan skar servopumpen till bilen igår kväll när jag körde hem från en tjej ute på kusten, eller då börja den skära sig men hann hem utan problem, och påväg hem till min polare så skar den totalt, men har en ny pump så byte ska ske imorgon!
Och extraljus blev monterat! Här syns även toningen av rutorna!
Så, det mest vitala. Har eg hänt galet mycket mer faktiskt, har köpt på mig endel grejer som ska monteras, men uppdaterar om det finns intresse för eran del!
Mvh