provade och skruva ur skruvarna helt till rotorn och vrida den lite mer åt vänster och nu går den bättre än va den någonsin gjort känns väldigt fel dock för det borde inte gå att göra så
Låter som att kammen står fel om du behöver vrida fördelaren så mycket för att bilen ska gå. Men å andra sidan så borde motorn gå ganska illa om kammen står så mycket fel....
kammen står ej fel och den går hur bra som helst vettefan va som blivit fel
kollat så bränsletrycksregulatorn är hel?
Har inte något med kammen å göra om den går fint under 2500 rpm.
Å andra sidan så gör inte en defekt btr att man måste vrida fördelaren åt helvete fel för att bilen ska gå heller...
Sen ser jag ingenstans i det TS skrivit att den går fint under 2500 rpm, bara att den går bättre än innan när fördelaren är vriden långt utanför den normala justeringsmånen.
kammen står ej fel och den går hur bra som helst vettefan va som blivit fel
kollat så bränsletrycksregulatorn är hel?
Har inte något med kammen å göra om den går fint under 2500 rpm.
Å andra sidan så gör inte en defekt btr att man måste vrida fördelaren åt helvete fel för att bilen ska gå heller...
Sen ser jag ingenstans i det TS skrivit att den går fint under 2500 rpm, bara att den går bättre än innan när fördelaren är vriden långt utanför den normala justeringsmånen.