1 november 2005
Trådstartare
Det ringde nån tanig tjej och började ställa en massa frågor som en annan läxförhörande mellanstadielärare angående biltullarna i Stockholm. Hon typ gav mig elchock varje gång jag svarade fel och sa att jag skulle brinna i helvetet om jag inte hadde fler rätt nästa gång.
Men det var inte därför jag skulle skriva här.
DOm ska tydligen ha pressbyrån som en instans där man kan betala sina avgifter och kolla upp aktuellt "saldo". Men då slår det mig att; Fan - pressbyrån finns ju typ bara där tunnelbanan finns och tunnelbana är INTE samma sak som bil, för er som har missat det.
Kunde dom inte ha varit _lite_ smidigare av val av sammarbetspartner? Typ tagit lokala bensinmackerna eller något.. Det skulle vara etthundrafemtio gånger bättre.
Är det någon som kan förklara och dessutom har lust att förklara varför man väljer pressbyrån?
Did Henry Ford write “You can have any color as long as it’s black.” on his website?