2561
Sök

Skoda fabia elegance 2008

3 Inlägg
för 18 timmar sedan
Trådstartare
Hej på er! Min bil har blivit helt tokig. Den låser sig helt plötsligt sen kan den låsa upp om man har tur. Emellanåt när jag låst upp bilen och ska öppna skuffen så går det inte. Men öppnar jag passagerardörren så går det att öppna skuffen. Detta driver mig till vansinne och jag måste ha båda nycklarna med för att inte bli utelåst om jag skrapar rutorna. Stort och svårt fel?

Fri fart för ett fritt folk!
14 186 Inlägg
för 17 timmar sedan
råkat ut för samma sak på en fabia men var inte min bil och hon som ägde den ville inte lägga ner mer pengar på den..   börja med att läsa ut samtliga felkoder någon modul har mest troligen någon felkod

Kör fort så hinner inget hända...

Forummoderator
18 084 Inlägg
för 9 timmar sedan
Lite svårt när TS inte skriver vad det är för bil. En hyfsat modern bil så troligen en modul. Är det en gammal bil, säg en Tanus -76:a så är problemet av en helt annan kaliber. Då är det en exorcist som måste hyras in.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

14 186 Inlägg
för 8 timmar sedan
Hybrid_ skrev:
Lite svårt när TS inte skriver vad det är för bil. En hyfsat modern bil så troligen en modul. Är det en gammal bil, säg en Tanus -76:a så är problemet av en helt annan kaliber. Då är det en exorcist som måste hyras in.

Nu står det faktist vad det är för bil en Skoda Fabia från 2008 ?

Forummoderator
18 084 Inlägg
för 7 timmar sedan
Growe skrev:
Hybrid_ skrev:

Nu står det faktist vad det är för bil en Skoda Fabia från 2008 ?

Notering: Först dricka kaffe - sen kolla på gorg. Tack!

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

3 Inlägg
för 1 timme sedan
Trådstartare
Har kopplat in och felsökt. Men hittar ingen felkod tyvärr.  Ja Skoda Fabia 2008 är det ?

14 186 Inlägg
för 53 minuter sedan
Marielouis skrev:
Har kopplat in och felsökt. Men hittar ingen felkod tyvärr.  Ja Skoda Fabia 2008 är det ?

har du felsökt alla moduler..  går den att öppna skuffen med dörren stängd via datorn eller knappen på nyckeln?

Sök