som sagt adblue varmt vatten tar bort det utan att lämna kvar några rester.. men du måste kolla vad som läcker för det där är inte normalt.
adblue på bilar suger sämsta jävla skiten någonsin har haft adblue på bussarna sedan 2016 eller något och där fungerar det alltid bra på sin höjd får man göra rent ett filter allt går att serva. medans personbilarna är det tankbyte på tanktbyte som gäller så fort det strular får man byta rubbet skräp
som sagt adblue varmt vatten tar bort det utan att lämna kvar några rester.. men du måste kolla vad som läcker för det där är inte normalt.
adblue på bilar suger sämsta jävla skiten någonsin har haft adblue på bussarna sedan 2016 eller något och där fungerar det alltid bra på sin höjd får man göra rent ett filter allt går att serva. medans personbilarna är det tankbyte på tanktbyte som gäller så fort det strular får man byta rubbet skräp
Hade AdBlue-haveri på en företagsbil i höstas. Det kostade +30K.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
som sagt adblue varmt vatten tar bort det utan att lämna kvar några rester.. men du måste kolla vad som läcker för det där är inte normalt.
adblue på bilar suger sämsta jävla skiten någonsin har haft adblue på bussarna sedan 2016 eller något och där fungerar det alltid bra på sin höjd får man göra rent ett filter allt går att serva. medans personbilarna är det tankbyte på tanktbyte som gäller så fort det strular får man byta rubbet skräp
Hade AdBlue-haveri på en företagsbil i höstas. Det kostade +30K.
ja det är byggt för att kosta pengar.. sen undrar dom varför folk programerar bort skiten
dom tar sjuka summor för ingenting.. istort sätt är det en nivå sensor och en kvlaitets sensor i tanken. en pump och en spridare inget avanserat igentligen..
men så gör man allt till en enhet.. så inget går att byta löst.. och bam så kostar det massor