Passform S40 Fas I och Fas II?

BjoernS40
25 juli 2007 · 6 Inlägg

Nu är de som så att ja är på jakt efter ett par läckra baklyktor till min S40, men de verkar ju vara en omöjlighet! Så istället tänkte ja mig ett par Volvo Original, men tvivlar även där.

Jag kör en S40 2,0T som är en fas I, men fas II:ans baklyktor är ju bra snyggare! Är de nån som vet om dem passar på en Fas I, eller måste man börja hålla på o dona o skit då?

Vill ju ha en lite fräschare S40, men är ju inte den där händiga killen precis som ger sig på att modifiera rumpan bara för att insatserna ska passa..

Tacksam för svar, börjar tröttna på min tråkiga röktonade tongue

Den som inge turbo har, han får åka utan bar!
Rille_h Knegare
25 juli 2007 · 62 Inlägg

Hejsan

Japp FASII ska passa rakt av vad jag vet.
Lite synd att det inte finns några skyssta lysen, fanns helvita för ett tag sedan men dom slutades göra..

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
Squadron
25 juli 2007 · 1 833 Inlägg

FasII baklampor gör rätt mycket, de är nice som fan big_smile
Har också funderat på dem många gånger, men de kostar ju skjortan.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
BjoernS40
25 juli 2007 · 6 Inlägg

Tack för hjälpen! smile Ja, det är verkligen synd de inte finns några sköna lysen! Typ ett par LED hade gjort sig grymt bra! Passar så bra med bromsljuset i bakrutan! wink

Den som inge turbo har, han får åka utan bar!
Zlasher Pulare
25 juli 2007 · 248 Inlägg

Jo samma här, önskar oxå att det fanns några snygga led bakljus till s/v40., Så trött på orginalarna, ser efterblivna ut jämntfört med alla andra bilar som har coola led ljus... vafan, till och med v70n har jhu lite coolare ljus... Blir fan att bygga egna snart....

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Rille_h Knegare
25 juli 2007 · 62 Inlägg

Tror det är folk som har gjort om sina bakljus till led... Squadron vet nog mer om detta än jag...

Senast redigerat av Rille_h (25 juli 2007)

MVH Rille
Volkswagen Tiguan "R-Line" (2011)
BjoernS40
25 juli 2007 · 6 Inlägg

Bygga egna hade ju inte vatt fel, men som ja skrev här innan, är inte den händiga typen tongue

Men om du skulle göra ett par egna Zlasher, se till o göra ett par extra! wink

Senast redigerat av BjoernS40 (25 juli 2007)

Den som inge turbo har, han får åka utan bar!
Zlasher Pulare
30 juli 2007 · 248 Inlägg

BjoernS40 skrev:
Bygga egna hade ju inte vatt fel, men som ja skrev här innan, är inte den händiga typen tongue

Men om du skulle göra ett par egna Zlasher, se till o göra ett par extra! wink

hehe ja=) vi får väl se:P om de blir bra oxåsmile har så jävla mkt planer för bilen, men har aldrig tiden att göra dem:D Får köpa en extra bil till sambon som hon får ta till jobbet så jag har tid å mecka mera=)

Subaru Impreza Wrx STI "Pittbull" (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang