Inte helt nöjd med bilderna men jag har svårt att sätta fingret på vad som är fel. Reflexskärm måste jag nog bygga till nästa gång och testa med. Hade bara en styck SB-600 blixt att tillgå igår.
Kan inte så mycket om detta men det känns som om att bilen och tjejen/du är förlångt bort, vilket några redan påpekat. Du skulle kanske kunna testa att ställa bilen närmare kameran men ha lika långt till pelarna. Lite rörigt det där men du kanske får lite hjälp utav det. Bilderna var riktigt bra, men man kan ju kanske få det lite bättre
bra bilder. ser ut som fotona är tagna på samma ställe 2 av mina bilder, stämmer det, i malmö (vet ej vad gatan heter)
Det är nog samma ställe.
Det jag var ute efter med att klippa dom så pass långt utzoomat är att jag är trött på att alla bilbilder med tjejer ser lika dana ut. Antingen ser man bara tuttar eller bara bil. Jag ville få med lite av det runtomkring med. Men man kanske skulle prova att stå närmre nästa gång. Man lär så länge man lever...
bra bilder. ser ut som fotona är tagna på samma ställe 2 av mina bilder, stämmer det, i malmö (vet ej vad gatan heter)
Det är nog samma ställe.
Det jag var ute efter med att klippa dom så pass långt utzoomat är att jag är trött på att alla bilbilder med tjejer ser lika dana ut. Antingen ser man bara tuttar eller bara bil. Jag ville få med lite av det runtomkring med. Men man kanske skulle prova att stå närmre nästa gång. Man lär så länge man lever...
Ja håller med om att de kanske e lite för långt ifrån men annars fina bilder.. själv har ja dock alltid haft svårt för dessa typer av kort men de e ju en smaksak.
hade vart ballt om tjejen haft på sej en racing overall istället, lite mer show och go för bilen samt ovanligare och mer överraskande