3670
Sök

Bilder: Fotosession med Karin...

Eldknast
915 Inlägg
5 augusti 2007
Trådstartare
Hur tycker ni det blev?

Inte helt nöjd med bilderna men jag har svårt att sätta fingret på vad som är fel. Reflexskärm måste jag nog bygga till nästa gång och testa med. Hade bara en styck SB-600 blixt att tillgå igår.

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=23024

Tiden är rolig när det går fort... :)

Teddan
2 495 Inlägg
5 augusti 2007
det blev skit bra... snygg tjej och snygg bil

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

40 Inlägg
5 augusti 2007
ser snyggt ut....men känns som om bilderna är lite för långt ifrån.

Kettunen
5 augusti 2007
Håller med Stirrah. Ser för långt ifrån ut. Men annars var det skit snygga pic´s du tagit! 4/5 poäng

Masterworks
5 augusti 2007
Mycket snyggt taget, kanske skull beskära dom en aning? smile

Blästrare LITAB LACK
325 Inlägg
5 augusti 2007
zooma lite och beskär...!! så dyu inte får med så mycket runt om....annars va det snyggt...!!

Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!

3 Inlägg
12 augusti 2007
Jepp, beskärning är ett måste. Kör du stativ eller frihand?

Om du kör stativ så kan jag rek. att du höjer stativet ca 5-10cm och vinklar ner kamerahuset 2-5 grader.

//Lorryquai

67 Inlägg
12 augusti 2007
Kan inte så mycket om detta men det känns som om att bilen och tjejen/du är förlångt bort, vilket några redan påpekat. Du skulle kanske kunna testa att ställa bilen närmare kameran men ha lika långt till pelarna.
Lite rörigt det där men du kanske får lite hjälp utav det.
Bilderna var riktigt bra, men man kan ju kanske få det lite bättre smile

Lycka till

2 201 Inlägg
12 augusti 2007
bra bilder. ser ut som fotona är tagna på samma ställe 2 av mina bilder, stämmer det, i malmö (vet ej vad gatan heter)

Eldknast
915 Inlägg
12 augusti 2007
Trådstartare
peter_1976 skrev:
bra bilder. ser ut som fotona är tagna på samma ställe 2 av mina bilder, stämmer det, i malmö (vet ej vad gatan heter)

Det är nog samma ställe.

Det jag var ute efter med att klippa dom så pass långt utzoomat är att jag är trött på att alla bilbilder med tjejer ser lika dana ut. Antingen ser man bara tuttar eller bara bil. Jag ville få med lite av det runtomkring med. Men man kanske skulle prova att stå närmre nästa gång. Man lär så länge man lever... smile

Tiden är rolig när det går fort... :)

Golfare
164 Inlägg
20 augusti 2007
firefreak skrev:
peter_1976 skrev:

Det är nog samma ställe.

Det jag var ute efter med att klippa dom så pass långt utzoomat är att jag är trött på att alla bilbilder med tjejer ser lika dana ut. Antingen ser man bara tuttar eller bara bil. Jag ville få med lite av det runtomkring med. Men man kanske skulle prova att stå närmre nästa gång. Man lär så länge man lever... smile

Ja håller med om att de kanske e lite för långt ifrån men annars fina bilder..
själv har ja dock alltid haft svårt för dessa typer av kort men de e ju en smaksak.

hade vart ballt om tjejen haft på sej en racing overall istället, lite mer show och go för bilen samt ovanligare och mer överraskande tongue

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
20 augusti 2007
Kul att se bilder där tjejen inte så att säga "står ivägen för bilen" här tar tjejen lagom uppmärksamhet! Kanon bra!

Sen som andra har sagt så gå lite närmre! smile

Sök