2583
Sök

Stereon Förlorar minnet när jag stänger av bilen!!!

2 751 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
Har en Blaupunkt CD34 http://www.car-music.ru/articles-respon … -28_01.jpg
När jag tex lyssnar på låt 13 på cd skivan, och sedan stänger av bilen och drar ut nycklen ur tändningen, så sätter jag igång den igen men då spelas skivan från början? Finns det något sätt man kan ställa in minnet så att den spelar den låten som man hade igång sist???

Who Djaa bless no man curse

105 Inlägg
29 augusti 2007
Tappar den även radiokanalerna?

Bärs!
3 456 Inlägg
29 augusti 2007
nollas alla inställningar å sånt åxå? då ska du koppla minnes kabeln från iso kontakten på konstant +. tror den kabeln brukar vara gul...

Garaget.org peakade 2008.

Glidarn
408 Inlägg
29 augusti 2007
Aga_Diff skrev:
nollas alla inställningar å sånt åxå? då ska du koppla minnes kabeln från iso kontakten på konstant +. tror den kabeln brukar vara gul...

jepp, så ska det va..

(obrut)

2 751 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
zlaban08 skrev:
Aga_Diff skrev:

jepp, så ska det va..

Nop Radio stationerna är kvar och alla inställningar, men cd skivan nollställs varje gång!! Vet att i audin så sparas den aktuella låten i minnet! Så den fortsätter nästa gång man sätter igång stereon...

2 600 Inlägg
29 augusti 2007
då är det väll stereon som inte ha den fuktionen då. eller mennar ha den radio kanlerna och så kvar så är där ju minne fram.

gör som jag kör gubba racer=)

2 751 Inlägg
29 augusti 2007
Trådstartare
klimpan skrev:
då är det väll stereon som inte ha den fuktionen då. eller mennar ha den radio kanlerna och så kvar så är där ju minne fram.

OKOK konstigt jue! :S Men tack för svaren!

2 600 Inlägg
29 augusti 2007
kolla boken till steeon om det står nått där kankse måste ställa in nått på den tongue  låter lite konstigt  men men.

gör som jag kör gubba racer=)

133 Inlägg
29 augusti 2007
Koppla i passive kabeln till konstant + smile

187 Inlägg
29 augusti 2007
byta plats på de 2st kablarna där bak!

Sök