Bilen i sig är kantig med rätt vinkelräta hörn och skarvar, finns inte mycket runda svängar, sen kommer helt plötsligt en massa runda kanter.
Ser ut som en sockerbit som parat sig med en fotboll.
Rent idémässigt är nog översta bäst, men rent design och estetiskt så får du tänka om Ta inte mina åsikter på största allvar nu, smaken är som baken, alla har en.
DECIBEL: Du ska säga vad du tycker. Vinklarna är inte korekta, är som sagt nått jag kladda ihopp nu. Jag har ritat klart hur mitt andra bygge ska se ut. CA 35 versioner innan jag blev nöjd Jag har en ganska klar bild på stuket på bilen och det ska givetvis följa bilen linjer. Ska inte se ut som en sockerbit parat sig med en fotboll.
NILLE_DEL_MAR : snygg front på din bil. Jag kommer följa linjerna på bilen så mycke som det går. Men har lite ideér som jag vill ha med på bilen. Orkar inte lägga ner mig mer på dessa skissar bara.
MER ROS Å RIS TACK. och ta bilderna med en nypa salt. jag bollar ideér med er som komenterar nu.
Ett kjolpaket ska ses som en förlängning av bilen och inte nåt som man kastat dit för att det är ballt. Det ska inte synas att det är ett efterarbete utan det ska se ut som om han som designade bilen även designade kjolpaketet.