3329
Sök

Hittelön! Stulen Audi 90 2,3 -88 i Sundsvall

13 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
Bilen är nu hittad, hittades i Bergeforsen i skogen. Tändningslåset var trasigt, och massa grejjer stulna. Så nu ska jag inskaffa mig en stöldsäker bil. Tack för visat intresse smile

http://www.garaget.org/gallery/archive/12692/167189_xpvtlk.jpg
Senast redigerat av _Soldier_ (9 oktober 2007)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 oktober 2007
shit va surt du... var det tjuvarnas natt på den 7e eller hmm polaren vart av med addon plus lite skador på sin 740 den natten med hmm.... näe fyfan va surt för dig.. skottpengar på dom som stal den ska det vara..... jag lovar att hålla ögona öppna smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Neerd
1 596 Inlägg
7 oktober 2007
att folk inte kan skilja på ditt/mitt gör mig såå JÄÄVLA förbannad!! hoppas du får tag på dem!

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...

13 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
shit va surt du... var det tjuvarnas natt på den 7e eller hmm polaren vart av med addon plus lite skador på sin 740 den natten med hmm.... näe fyfan va surt för dig.. skottpengar på dom som stal den ska det vara..... jag lovar att hålla ögona öppna smile

Ja det är förjävligt. Har ju bilen till jobbet och sånt. Inte för att jag klagar för att behöva ta bussen, men känns så surt när man vet att man hade haft möjlighet till bil om inte nån jävla smurf hade tagit den. Ja skottpengar rakt av på den som stal den, utan tvekan. Tack tack smile Hoppas man får se den själv någonstans, förhoppningsvis inte nedbränd.

13 Inlägg
8 oktober 2007
Trådstartare
alex_side skrev:
att folk inte kan skilja på ditt/mitt gör mig såå JÄÄVLA förbannad!! hoppas du får tag på dem!

Ja det är de som gör en så jävla förbannad. Blev helt frusen när jag kom ut på parkeringen och inte hittade bilen sad Med tanke på alla pengar man lagt ner på allt. Om jag får tag i dom ska jag stänga in dom i bagageluckan och dra på brutalaste baslåten jag hittar...

414 Inlägg
9 oktober 2007
Fan vad surt sad Ska håla ögorna öppna så! Jävla tattare skottpengar på dom...

hej

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 oktober 2007
då jag är lite dålig på vad gator och sånt heter så måste jag fråga vart bilen stod och sånt?? så kan man ju ta nån runda runt stan när man är i stan och se om man kan se nått misstänktsamt smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

11 Inlägg
14 oktober 2007
När hände detta?? Hade du alu fälgarna på då?

264 Inlägg
14 oktober 2007
Vad stal dom?

13 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
Outlaw_ skrev:
När hände detta?? Hade du alu fälgarna på då?

För drygt 3 veckor sen ungefär, men den är hittad nu. Som tur var tog dom inte alu fälgarna

13 Inlägg
17 oktober 2007
Trådstartare
ZarX skrev:
Vad stal dom?

Dom stal stereon, högtalarna, vindrutetorkarna, grillen med nätet fram, bilklädseln, massa saker i bagaget, och alla papper i bilen. Och mest av allt, min tid! neutral

Hittills har livet lekt rejält med en. Först blir bilen stulen, sen åker jag på en rejäl förkylning ont i halsen och sånt. Sen nu överväger tjejen att göra slut, och jobbet vill inte ge mig så mycket jobb längre. Befinner mig i en tjock dimma känns det som = / Hoppas att nånting positivt kan hända iallafall.

Har nya inlagda bilder nu hur bilen ser ut.

Sök