har man halvskinn så blir det juh inte lika kallt om röva kanske
Och motsatt effekt på sommarn. Skinn är ju inte lite varmt efter en stund i solen. Om det är skillnad i komfort vet jag inte. Men jag skulle nog sattsa på halvskinn eftersom man inte blir lika svettig på ryggen
Det beror ju på om du köper softläder stolar eller vanliga läder .. jag har själv halvskinn och jag sitter helskönt
Precis som du har undrar jag. Skönt säger du? Bra! Har du provat att sitta i volvos lädersäten? Och i fall du har, skulle det vara kul att få se hur du jämnför dessa!
har helskinn i min å ångrar inte en sekund att jag har det.. har suttit i halvskinn med, känns likadant förutom att man "glider omkring" lättare med helskinn
har helskinn i min å ångrar inte en sekund att jag har det.. har suttit i halvskinn med, känns likadant förutom att man "glider omkring" lättare med helskinn
Vad menar du med "glider omkring"? Allmänt eller i bilsätet?
Det beror ju på om du köper softläder stolar eller vanliga läder .. jag har själv halvskinn och jag sitter helskönt
Precis som du har undrar jag. Skönt säger du? Bra! Har du provat att sitta i volvos lädersäten? Och i fall du har, skulle det vara kul att få se hur du jämnför dessa!
Ingen märkbar skillnad direkt.. förutom att vissa får ont i ryggen av softlädret.. det är tydligen för mjukt under långa bilturer.. men jag har ingen erfarenhet av det.. har alltid suttit skönt varesig det är läder eller halvskinn
Vad menar du med "glider omkring"? Allmänt eller i bilsätet?