3526
Sök

tips på snabba o bra bilar i golfklass?

31 Inlägg
3 november 2007
Trådstartare
Som sagt som rubriken lyder, vill ha tips på bilar i golfklassen, diverse märken med de lite skarpare motorerna, har kollat runt lite o förstått att de verkar vara svårt att slå vr6an i motorljud och prestanda.. men ja kanske har fel? har inte tänkt att lägga ut så mkt pengar som till en r32a, men kom gärna med förslag.. gärna efter erfarenhet vad ni tycker går riktigt bra o har bra ljud till ett acceptabelt pris..

Mvh

DFFL
9 020 Inlägg
3 november 2007
Bmw 135

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Kör Lastbil
108 Inlägg
3 november 2007
Seat Leon Cupra är riktigt vass den har en 2.0 liters turbomatad 4a och har 240hk inte super mycket ljud men den går som satan har själv kört den och ska kanske köpa den. den gör 0-100 på 6,4 sek de är snabbare än en golf r32a med likadan växellåda. jag tror de är den näst snabbaste i golfklassen de är nog bara mazda 3 mps som e snabbare

Volvo For Life

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
3 november 2007
Kolla in Honda Civic typ R... tongue

Körglada och roliga med härlig väghållning... smile Har bara haft kontakt med "vanliga" men dreglat mycket efter typ R... smile

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

188 Inlägg
280 Inlägg
3 november 2007
Köpte nyligen en vr6 syncro. Är helnöjd med den och körglädjen är stor:) Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli snö och halt så jag kan få ut och gasa lite......

Vw trimmare
2 995 Inlägg
3 november 2007
nizze15 skrev:
Köpte nyligen en vr6 syncro. Är helnöjd med den och körglädjen är stor:) Nu sitter jag bara och väntar på att det ska bli snö och halt så jag kan få ut och gasa lite......

Syncron är som gjord för snön! synd att man inte ska möta den något mer sad nästan så man får köpa en till wink

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 november 2007
FireTraXX skrev:
Bmw 135

BMW 135 har aldrig tillverkats.
1-serien har som mest en 3-litersmotor.

Dessutom ville han inte lägga ut så mycket pengar som till en Golf R32, och då tror jag inte att BMW'n riktigt håller bugdeten.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
4 november 2007
Sunny GTI-R Slår alla tidigare nämnda...

Sky´s the limit...

517 Inlägg
4 november 2007
John87 skrev:
FireTraXX skrev:
Bmw 135

Dessutom ville han inte lägga ut så mycket pengar som till en Golf R32, och då tror jag inte att BMW'n riktigt håller bugdeten.

http://bil.feber.se/feber/art/27252/bmw … u_att_bes/

/Martin - Wolfsburg GTI

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 november 2007
MawE skrev:
John87 skrev:
FireTraXX skrev:
Bmw 135

Men den har inte kommit ut till allmänheten än va?
Det jag tänkte på wink

Dessutom är den inte i rätt prisklass ändå tongue

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

517 Inlägg
4 november 2007
John87 skrev:
MawE skrev:
John87 skrev:

Men den har inte kommit ut till allmänheten än va?
Det jag tänkte på wink

Dessutom är den inte i rätt prisklass ändå tongue

De e möjligt att den inte BMW inte har sålt någon än... men tillverkats har den iaf..

Min röst ligger på Audi S3... quattro e mumma..

/Martin - Wolfsburg GTI

Sök