Är det standard med servo i en -86 Volvo 745? Skulle tro att det är en GL om det nu har betydelse. Och om det inte är standard, hur stor är chansen att den har servo?
Visst fan borde det vara servo? Ja hade en 245:a -86 med orginalservo..å en 744:a -87a likaså..så servo borde den ha! Bara fråga nån med en -86a här på garaget?
Ja för jag vill då faan inte åka runt i en sen där jävla pansarvagn utan servo. Lär inte vara någon höjdare att fickparkera. Men är det någon som har någon aning om det är servo på alla 745 -86? Det ser ju ljust ut av föregående svar att dömma iaf.
Ja för jag vill då faan inte åka runt i en sen där jävla pansarvagn utan servo. Lär inte vara någon höjdare att fickparkera. Men är det någon som har någon aning om det är servo på alla 745 -86? Det ser ju ljust ut av föregående svar att dömma iaf.
Äh, isånnafall slipper du ju stryketräna! Efter en sväng på stan med servolösa räserkombin tar du lätt 140kg i bänkpress
Annars är det ju inte så svårt att fickparkera med en Volvo... De har ju så lite svängradie tack vare att det inte finns drivaxlar mm på framdäcken... Med fullt rattutslag på min 240 hasar den fram med framdäcken på tvären om man inte ser upp...
Annars är det ju inte så svårt att fickparkera med en Volvo... De har ju så lite svängradie tack vare att det inte finns drivaxlar mm på framdäcken... Med fullt rattutslag på min 240 hasar den fram med framdäcken på tvären om man inte ser upp...
Det där med full rattutslag med gamla volovs är fan döden..hehe..jäklar vad det dunkar å slår å skrapar å ja vet inte allt..sen rasar allting ihop tyvärr men va fan..d är bara å laga å köra igen
Mjo, fast jag är ganska imponerad över hållbarheten... Åkte i sommras på en väg i norra sverige. Det sitter en varningsgrej i sidan av vägen (en randig plastgrej) för att det saknas en bit av asfalten så jag åker ut i mitten för att inte åka i nått hål. Med 5 meter kvar ser jag att de tagit bort en meter av hela vägen så jag kör ner för en 5 cm asfaltskant och upp på en ny 5 cm kant efter 1 meter. Tänker jäklar där rök framvagnen... men inget hände... helt otroligt, starka grejor... Oj sa jag att jag just kört om en bil och höll 130 km/h.
Det låter bra, har nämligen eventuellt möjlighet att byta min Supra mot den här: http://www.zooloo.se/bilder2005/volvo/ Men hann inte fråga om det var servo på den.
Hur högt står såna där supror? En 745:a är ju inte världens mest dyraste bil precis..men en sjujävla slitvarg som bara går å går..den där såg ju rätt fin ut..men med tanke på omlackeringen så vet man ju inte vad som kan dölja sig under lacken..men men..dom håller iaf..å går dom sönder så har du garanterat råd att laga dom..delarna är i princip gratis..
Fråga så den inte drar någon olja bara... Annars går de väl i alla evighet... Sitter nog en B230E motor i och de är hur enkla som helst att mecka med...